/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
genvejstaster
Fra : jeanette18
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 04-06-05 18:40

Heysa. Under menuen FUNKTIONER - tilpas - kommandoer - tastatur -har jeg oprettet mit eget genvejssystem på tastaturet. Er der nogen der ved om jeg - evt. via reg.editoren - kan fixe det således at jeg kan få udskrevet en oversigt over de mange genveje jeg har fået oprettet - ellers må jeg til at skrive hver en enkelt ind på et dokument. Den anden løsning ville sikkert være noget hurtige.
Der er mange genveje - jeg har besluttet mig for at jeg ikke længere vil bruge musen i det omfang jeg kan undgå det.

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 60 point
Dato : 04-06-05 19:08

Åbn et tomt Worddokument
I menuen Funktioner skal du pege på Makro og derefter klikke på Makroer.
Klik på Word-kommandoer i boksen "Makroer i".
Klik på VisKommandoer i boksen Makronavn.
Klik på Afspil.
Klik på Aktuelle indstillinger for menuer og tastatur i dialogboksen Vis kommandoer.
Klik på Udskriv i menuen Filer.
Du får nu en liste, som du kan udskrive efter eventuel redigering.

Bemærk! Hvis du har ændret fordelingen af genvejstaster, er ændringerne med på den udskrevne liste over genvejstaster. Hvis du har angivet genvejstaster til makroer, fremgår de ikke af listen.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 04-06-05 19:18

Beklager. Der er ikke noget hos mig som hedder MAKROER I samt VIS KOMMANDOER i boksen MAKRONAVN.
Jeg benytter office 2003.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 04-06-05 19:23

Heysa hvaderikkeibrug. Ok fandt løsningen alligevel takket værd dig.
Tusind tak for hjælpen og god weekend:)

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18