/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Er det lige så godt ?
Fra : Zambrotta
Vist : 444 gange
22 point
Dato : 04-06-05 18:15

Hej jeg har idag downloadet Norton Antivirus 2005 fra download.dk, men er det virkelig lige så godt som hvis jeg havde brugt 500 kr på at købe det i butikken, hvad er forskellene ?? 500 er mange penge

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-06-05 18:19

Norton er ikke bedre end de freeware programmer man kan hente fra nettet.

Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet.
Så absolut "meget for pengene"

http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

Jeg bruger selv Avast og jeg har ikke fortrudt at jeg smed norton ud..

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-06-05 18:24

Jeg bruger også Avast. Og har før kørt med Norton. Kan også helt klart bedre li Avast. Og så er det gratis.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-06-05 18:25

Og tak til dig Arlet for den hjælp du giver på din hjemmeside som jeg har brugt flittigt. Jeg skal nok støtte kagekassen snart.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-06-05 18:25

tja, men mon ikke du kun har fået en 30 dages version, og skal betale derefter hvis du vil kunne opdatere virusdatabasen.
Det ser du når du åbner Norton, for så står der: renewal date
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-03-06 20:07

har du fået løst problemet ellers hjælper jeg gerne?