/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Min profil er gået tabt?
Fra : cando.dk
Vist : 283 gange
200 point
Dato : 04-06-05 15:52

Jeg har prøvet at skrive til kandu teamet angående min profil.
Der er sket det at jeg ikke kan huske min adgangskode eller min email adresse.
Og jeg har sikkert dengang d. 2-9-03 ikke skrevet mit rigtige navn og adresse under Superbruger profil oplysningerne, hvis jeg kender mig selv ret.

Er der så slet ikke noget at gøre ud over at hacke sig ind og finde ud af det?
Selvom det ikke er en mulighed da jeg ikke ved hvordan man gør og at det jo også er forbudt.

Det ER jo min profil, og jeg vil have den tilbage.

Jeg har intet hørt fra kandu teamet. De tror vel heller ikke på mig. Og det er nu over 1½ måned siden jeg skrev til dem.

Hvad skal jeg gøre?
Glemme det?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 04-06-05 16:06

Prøv at skriv til dem igen. Men det bliver nok svært når du ikke ved hvad navn du opgav på det givne tidspunkt og hvilken mailadresse.

Så jeg tror det nemmeste er at glemme den profil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-06-05 16:10

Bliver profilen ikke slettet automatisk, når den ikke har været brugt i en vis tid? Det tror jeg.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-06-05 16:20

Nå så er det måske derfor?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-06-05 16:22

Tror desværre ikke der er noget at gøre! Man må selv holde check på de oplysninger man giver når man tilmelder sig! Prøv at vende den om!! Alle kunne jo så i princippet komme ind og overtage en profil, hvis man bare kunne skrive ind til Kandu og sige man har glemt email adresse og password!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-06-05 16:22

Nej, Valde, det gør den ikke. Kandu kan ikke finde ud af at slette en profil, uden at slette diverse kommentarer m.v. fra samme.

Cando, hvis du ikke kan få kandu til at svare, så send dem en mail eller to om dagen - eller flere. Jeg vil tro, de ret hurtigt vælger at svare. De burde jo kunne finde den, når du har profilnavnet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-06-05 16:22

Nej profiler bliver ikke slettet automatisk!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-06-05 16:37

Hvad er det du ikke kan huske?

Er det e-mailadressen?
Er det adgangskoden?

Hvis man ændrer sin e-mailadresse. får du automatisk en ny adgangskode, som du så selv kan gå ind og ændre igen.
Men så ved jeg godt at man skal være logget ind for at ændre.

Prøv en ting ad gangen, og sørg altid for at have det skrevet ned for pludselig kommer Mr.
Altzheimer og banker en på skulderen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 17:16

har du lagt mærke til nedenstående når du forsøger at logge ind ????????

Har du glemt dit kodeord?, så klik HER for at få det tilsendt igen.

bortset fra det så kan jeg nu slet ikke se du har nogen profil - kan være en fejl eller midlertidigt -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 17:17

oooooooooooooooooooops - prøvede lige igen - og nu kan jeg se den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-06-05 17:32

Det tvivler jeg på, at Kandu-teamet vil gøre noget ved, for det kunne jo smutte, sådan at nogen kunne få private oplysninger om andre brugeres profil.
Ved ikke hvor omhyggelige Teamet er med at tjekke identiten på brugere med den slags problemer.

Men bortset fra det, ved indlogning plejer profilnavnet at komme når man dobbeltklikker på linïen til brugernavn, og så kommer kodeordet automatisk som en række stjerner.
og så er det jo bare at logge ind, og klikke på sin profil for at se mailadressen man har oplyst.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 17:38

dova - brugernavn og kodeordet kommer da kun hvis man har sagt ok til det og det er ikke alle der ønsker det

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-06-05 18:23

Ja det har jeg været for dum til at gøre, fordi der er flere der bruger min comp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 20:34

hva´ skal man sige ( ikke kohberg) - lev med dit nye id

Godkendelse af svar
Fra : cando.dk

Dato : 04-06-05 21:30

Tak for svaret...