/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmeddelelse i forbindelse med Skype
Fra : axelbjarne
Vist : 674 gange
200 point
Dato : 04-06-05 06:00

Følgende fejlmeddelelse kommer frem i forbindelse med Skype, som jeg ikke kan få til at virke!

#3002

External exception E06D7363

med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-06-05 07:17

prøv på.
http://support.skype.com/
jeg kan nu ikke finde din #3002 fejlkode der.
men der er nok hjælp at hente aligevel,
eks. http://support.skype.com/index.php?_a=troubleshooter

External exception E06D7363
forsvinder nok når dit første problem er løst..

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-06-05 07:59

Skype kender ikke noget til fejlkoden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-06-05 08:05
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-06-05 09:01

Der har jeg været inde, og som sådan mener jeg ikke, der gives nogen forklaring, jeg kan bruge.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 09:08

hvorfor sidde og ærgre sig over den fejl (hvis det nu skyldes skype) - afinstaller og geninstaller

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-06-05 09:19

Har jeg prøvet! Det gav ingen resultat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 09:57

hvilken version kører du ??? Seneste er 1.2.0.48 - men der er også en betaversion jo ( 1.3 )

(god ide at afinstallere den gamle før man henter den nye opdatering )

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 04-06-05 10:23

og husk så, at rense registreringsdatabasen for alle spor af skype!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 10:38

nemlig miss far

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-06-05 15:18

du kan få 10000 forlaringer, ala -
hvis du bruger linux med en trådløs router, så...
hvis du bruger linux på bolignet, så...
hvis du bruger Amiga med en trådløs router, så...
hvis du bruger Amiga med et modem, så...
hvis du bruger win-me med en trådløs router, så...
hvis du bruger win-xp med en trådløs router, så...
men jeg tror nu ikke at jeg vil skrive den 'bog' -

Du må ud med noget relevant info om din komputer.
styresystem,forbindelse, kan du betjene skype, eller bryder det ned, står fejlen #3002 og External exception E06D7363 i
samme felt. hvilken type fejlboks er det. Er der flere pc'er på nettet, virker de, bruger de skype.

Jeg GÆTTER at du har en trådløs internetforbindelse og at det er der fejlen er..
External betyder jo løst oversat ekstern,'udenfor', altså noget udenfor pc'en driller.

i menuen til skype en en mulighed for portvalg, prøv at vælge 'http' port 80..

ang . External exception E06D7363

http://www.google.dk/search?hl=da&q=External+exception+E06D7363&btnG=Googl e-s%C3%B8gning&meta=

syntes det at handle om at opdatere en driver.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-06-05 15:26

Jeg kører Windows XP Home, med en 2MB adsl-forbindelse. Jeg kan afspille min telefonsvarer, jeg kan chatte, men ikke ringe andre op, de kan godt ringe til mig, men ikke få forbindelse.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 200 point
Dato : 04-06-05 15:48

tror ikke jeg kan hjælpe.
lyder som et router driverproblem, eller en port der er lukket.
prøv at slå xp firewall fra, læs noget mere på skype, ang porte.
i skype prøv menuen 'filer>indstillinger>' vælg fanebladet 'forbindelse' ,
sæt porten til 80 som alternativ, lad proxy være automatisk.
tror nu stadig ikke, at det specielt er, skype der er problemet.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-06-05 16:07

HTTP Redirectorfilter skal deaktiveres eller konfigureres til "Send til
requester (forespørgsel) web server"

Der skal laves en ny protokol definition ved at tilføje en til en eksisterende
eller oprette en helt ny, hvis der ingen er oprettet tidligere.

FW klient skal også installeres.

Alt dette må være i kontrolpanel - netværk. Der må disse være placeret.

Derefter kan der ringes.

Dette her har jeg fået fra en ingeniør, så må jeg se om jeg kan finde ud af det....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-06-05 16:40

tja

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-06-05 17:23

Tak for svaret natmaden.

Du har da gjort dit til det, så du får pointene - hilsen axel