/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp med min piaggio ZIP
Fra : migBECOOL
Vist : 639 gange
137 point
Dato : 03-06-05 19:53

Hej jeg har en piaggio zip men kunne godt tænke mig at have noget tun på den. Så tænkte om der var nogle der kunne hjælpe mig med hvad der er godt og ikke så godt feks. gearing cylinder kaburator studs carbon eller ikke carbon membran vægt af ruller skal ikke løbe mere en 100km i timen men med et rimligt godt optræk og udstødningen skal se lovlig ud i kan jo hjælpe med nogle hjemmesider hvor jeg kan finde gode ting til min zip .

Hilsen Michael
på forhånd TAK

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-06-05 16:13

Du kommer ikke op på den fart med en udstødning der ligner en alm. det skyldes at de højtydende cylindre behøver en knækudstødning, og hvis du køber en feks. Top Performances Powered som ligner en org ret meget, er der ingen grund til at ofre andet end sportscylindre, feks Polinis sport, som godt kan klare sig med orginal 17,5 mm karburator og Top Performances Powered, og den kommer så også ret tæt på de 100km/t
Du skal have 4,5 grams ruller i.

Men her er delene der trækker op på eller lidt over "rigtige" 100km/t
http://www.speedline.dk/index.php?ProductId=9:33:2
Polini Evolution 47,6mm.
Malossi MHR 70ccm

http://www.speedline.dk/index.php?ProductId=9:33:8
Karburator - DellOrto 21mm PHBG Black edition

Udstødning:
http://www.speedline.dk/index.php?ProductId=9:33:1
Yasuni Carrea 20

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 04-06-05 23:52

Tak......
Men det du siger med at man ikke kan køre over 100 med en udstødning der ligner lovlig passer ikke for en jeg kender har en pgo hot 50 der køre ca 130 km i timen og han har 45-udstødning på det ligner lovlig så det du siger passer IKKE

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-06-05 00:01

Prøv at mål den rigtigt, og tænk på en bil viser enda 10% for meget.
Hvis du virkelig tror på ham, så køb samme sæt som ham, og så skriv når du har fået det på!
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 05-06-05 11:02

HALLO det er en voksen spade fuck du er dum det er digital speedometer det viser ikke forkert og for det andet det hele i motoren er racing krumtap carbon lejre mallosi tun 47.6 21mm delotto gearing moalossi variator malossi kobling
SÅ :S

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 05-06-05 11:03

alt hvad der kan tunes undtagen udstødning og tror at han har lidt mere forstand på knallert/scooter ind du har:S

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 05-06-05 11:12

Jeg har fulgt denne klumme lidt, og til sidste kommentar: - Jeg forstår ikke at du har skrevet til Kandu, når din ven er meget klogere. Spørg da ham istedet.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-06-05 13:18

Synd at din kammerat så ikke vil ofre en ordentlig udstødning, for så ville han sagtens kunne vinde "Danmarks hurtigste scooter", og så endda på en "PGO" Haha Drikker han meget?
Når du bliver stor nok til at køre knallert, så vil du indse at spaden holder dig for nar!
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : smed25

Modtaget 137 point
Dato : 29-07-05 19:03

hej du du kan jo prøv en hjemside der hedder polini de eller com du få lige telefon nummer som er 004946174909 de har udstødning og alle mulige yun til alle knallert

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL