/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kryptering i ie6 sp1 ka ikke ændres
Fra : flappergast
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 03-06-05 18:51

Jeg har fået et stort problem, jeg kan ikke logge på netbank fordi min kryptering i IE6 er angivet til 0 !
Det er mig komplet umuligt at ændre dette, og når jeg prøver at update m. windows update - så får
jeg den snart " klassiske" fejlmeldning: Error Code 0x800C0005. Den har jeg så forsøgt at gøre noget
ved, men har ikke haft held med det - har prøvet stort set alt hvad jeg ku' finde både på google'n og
microsoft's egen help support ! Har også kørt spybot og ad-aware dette har heller ikke hjulpet mig en s...
så jeg er ved at være en smule desperat.
Er der andre - selvfølgelig er der det - der har haft samme problemer, og i såfald: Hvad hjalp dig/jer ?
Jeg håber der er nogle kloge hoveder der har expertice og viden til at hjælpe mig med dette problem,
jeg vedlægger en logfil af HiJackThis, hvis der er nogle der kan se noget suspekt i denne.
Ps. Havde nær glemt: Jeg kører win98SE !
Med venlig hilsen
Jens

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ZONELABS\VSMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATI2EVXX.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATIPTAXX.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\ITOUCH\ITOUCH.EXE
C:\PROGRAMMER\ZONE LABS\ZONEALARM\ZLCLIENT.EXE
C:\PROGRAMMER\TERRATEC\CINERGY 600 TV\TTTVRC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TTTIMER.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAM FILES\HIJACK THIS\HIJACKTHIS.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: ClickCatcher MSIE handler - {16664845-0E00-11D2-8059-000000000000} - C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REGET SHARED\CATCHER.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\WINDOWS\SYSTEM\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Tweak UI] RUNDLL32.EXE TWEAKUI.CPL,TweakMeUp
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\PROGRAMMER\ZONE LABS\ZONEALARM\ZLCLIENT.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] LOGI_MWX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TerraTec Remote Control] C:\Programmer\TerraTec\Cinergy 600 TV\TTTVRC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TerraTec Scheduler] C:\WINDOWS\SYSTEM\TTTIMER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [BCWipeTM Startup] "C:\Programmer\Jetico\BCWipe\BCWipeTM.exe" startup
O4 - HKLM\..\Run: [mdac_runonce] C:\WINDOWS\SYSTEM\runonce.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [ATISmart] C:\WINDOWS\SYSTEM\ati2s9ag.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Tweak UI] RUNDLL32.EXE TWEAKUI.CPL,TweakLogon
O4 - HKLM\..\RunServices: [TrueVector] C:\WINDOWS\SYSTEM\ZONELABS\VSMON.EXE -service
O4 - HKLM\..\RunServices: [ATIPOLL] ati2evxx.exe
O8 - Extra context menu item: &NeoTrace It! - C:\Programmer\NeoTracePro\NTXcontext.htm
O8 - Extra context menu item: Download A&ll by ReGet Deluxe - C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REGET SHARED\CC_All.htm
O8 - Extra context menu item: Download by Re&Get Deluxe - C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REGET SHARED\CC_Link.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra button: NeoTrace It! - {9885224C-1217-4c5f-83C2-00002E6CEF2B} - C:\Programmer\NeoTracePro\NTXtoolbar.htm (HKCU)

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 30 point
Dato : 03-06-05 19:38

Læg din log her så få du hjælp hurtig.
http://www.eksperten.dk/index.phtml

Kommentar
Fra : flappergast

Dato : 03-06-05 20:02

Okay, det vil jeg så prøve !

Kommentar
Fra : flappergast

Dato : 03-06-05 23:38

Har selv klaret den !
Det viste sig at der var kommet kludder i den opr. ver. af IE - (Win98se: IE 5.5) - hvordan f..... det så ku lade sig gøre,
ved jeg ikke - Det ER jo et microsoft produkt - men det var der. Løsningen var som følger: Afinstallèr IE 6sp 1 derefter
IE 6 - genstart, så langt så godt. Geninstallèr -først IE 5.5 - genstart, derefter IE 5.5 sp1 - og hokus-pokus, så
fungerede det hele igen incl. kryptereringen igen og jeg ka komme på netbank samt windows update og iøvrigt
alle andre steder der kræver ssl for at komme på !

Håber andre måske ka bruge dette lille tips hvis de har lign. problemer, og osse tak til Coliniiii for svaret, selv om
at de ikke kunne hjælpe på experten !

Godkendelse af svar
Fra : flappergast

Dato : 04-06-05 00:13

Tak for svaret Coliniiii.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 04-06-05 00:30

Selv tak.