/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
hej hjælp
Fra : needhelp
Vist : 528 gange
40 point
Dato : 02-06-05 19:11

er der en der har en analyse model til mundtlige engelsk alså hvordan man skal starte med at siger også vidre

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 50 point
Dato : 02-06-05 20:48

Jeg tror ikke du kan spørge på den måde som du gør her.
Når man er til mundtlig engelsk så læser man jo en tekst (måske en mindre novelle) Og kommer derefter ind til læren og censor og taler om hvad novellen handlede om.
Derfor er der ikke noget endeligt svar på hvad du skal sige, og ikke sige. Det hele afhænger jo af hvilken tekst du læser.

Men noget der er godt at forberede sig på er de gloser i har lært i løbet af året.
På den måde kan løren høre at du har fulgt med i løbet af året.
Gloser, det er de setninger som i har lært, og tit haft for som leksie.
Good Luck

Godkendelse af svar
Fra : needhelp

Dato : 02-06-05 20:50

Tak for svaret Trine08.