/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
SPAM fra Jensen´s Bøfhus?
Fra : stjuma
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 02-06-05 17:07

Hej.

Er der nogen, der får uopfordrede mails eller SMSére fra Jensen´s Bøfhus?
For et par måneder kom et hav af SMSére derfra. Det fik jeg stoppet med et par hidsige mails.
Nu er turen kommet til min mailboks. Nu har jeg truet med politiet.

Jeg vil meget gerne høre om andre har lignende oplevelser.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-05 17:11

Næ.....

Det er sgu da forbudt af helvede til, er det ikke?

Her siger man at du skal klage http://www.danmark.dk/portal/page?_pageid=34,397556&_dad=portal&_schema=PORTAL

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 02-06-05 17:24

Hej 3773.

Jo vist er det ulovligt, men hvis jeg er den eneste der klager, så får de enten ingen eller kun en lille latterlig bøde. Der skal mange klager til før de får en bøde, de kan mærke. Så ud af "skabet".

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 02-06-05 17:33

Der må vel være tale om en fejl fra Jensens side...
Personligt har jeg intet oplevet

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-06-05 17:36

Er det en reklame for Jensens Bøfhus, eller står de bare som afsender ??

Der kommer nogen gange mails med falske afsenderadresser !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 02-06-05 18:24

Kan det være en anden der har skrevet din mail adr. og tlf. nummer. Jeg spiste for et stykke tid siden hos Jensen`s i Silkeborg og der fik jeg udleveret et papir jeg kunne skrive min mail adr. og tlf. på og så ville de sende reklamer til mig. Jeg udfyldte det ikke.
Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 02-06-05 18:37

Jeg har ikke været ude for det, har kun fået hvad jeg har tilmeldt mig, er du sikker på, der ikke er en der laver grin med dig og tilmelder dig en masse?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-06-05 18:37

bare for statestikken har jeg heller intet modtaget

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-06-05 20:51

Hej stjuma

Som jakjoe skriver: "Der kommer nogen gange mails med falske afsenderadresser !!"

For et halvt års tid siden, modtog jeg 5-6 mails om dagen, i 2-3 uger, fra TOYOTA rundt omkring i Danmark. Jeg ved at TOYOTA her i Odense, hvor jeg bor, har min mailadresse. Både min kone og jeg, har hver sin Toyota, så i starten, fattede jeg ikke mistanke. Men da det blev ved, kontaktede jeg samtlige de TOYOTA forhandlere, som jeg havde fået mails fra. Ca. 75% af dem svarede mig, at de ikke havde sendt mails til mig, men at de havde haft "noget snavs" i deres EDB-system.

Så måske er dit tilfælde det samme, eller som Monsen1234 & annetteogjesper skriver, at det er nogen der har opgivet din mailadresse for at drille dig. Du må kunne kontakte Jensens Bøfhus, og bede dem om at slette dig.

Du får deres mailadresse her:

viborg@jensens-bofhus.dk

Adresse og telefonnummer her:

Jensens Bøfhus
Hjultorvet 3
8800 Viborg

Telefon: 8660 1911

Gør det nu, og kom venligst tilbage og fortæl, hvad du fik ud af det.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 02-06-05 21:15

Hej.
Jeg har kontaktet Jensens Bøfhus pr. mail i eftermiddags, men har intet hørt. Det kan heller ikke være meningen, at jeg skal afmelde noget, jeg ikke har bedt om.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-06-05 21:18

Hvad koster den bøf? Og hvad koster Toyotaen......
Jeg har faktisk fået spam fra udenrigsministeriet. Det er jo alt det virus der selv finder på. Jeg kan måske bedre tilgive at Jensens får virus end at udenrigsministeriet gør det.......

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-06-05 22:01

stjuma> Nej, det kan selvfølgelig ikke være meningen at man skal modtage mails, man ikke ønsker !!!

Er indholdet reklame for Jensens Bøfhus....eller noget helt andet ??
Det kunne jo fortølle om det er falske afsenderadresser !!

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-05 22:01

stjuma - sæt den afsender på ignore !!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 03-06-05 09:48

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-05 09:56

selvtak - husk lige at den lander i slettet post - mest effektive måde at få ignoreret så du ikke får mailene på din pc er at lukke for den i webmail