/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hånd - Ørkenens Sønner
Fra : Elfredo
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 02-06-05 15:45

Hej allesammen...
Nok mest til ørkenens sønner tilhængere...
har set ørkenens sønner "Gå aldrig tilbage til en fuser", og der i deres "uhyggelige" sketch med søren pilmark som vært, der hvor de skal afprøve nogle irakiske afstraffelses metoder, der er den første den afhuggede hånd... og der hvor Asger Reére får hugget hånden af, siger Henrik Kofoed "AD! hold kæft det er ullærkkert! det er stadigvæk liv i den! " der tager han en "livlig" hånd frem... en som de nok selv skal styre,..

jeg vil så spørge... hvor kan man købe sådan en hånd henne?
venlig hilsen, frederik...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-05 19:18

Prøv i spøg og skæmt butikker.

I Århus har vi "Pariserhuset" i Jægergårdsgade.

Eller kontakt en Make-up-artist.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 02-06-05 21:26

hmm, ja...
jeg bor i frederikshavn, og der er ikke ligefrem mange spøg og skæmt butikker desværre... en make-up-artist siger du?
hmm, hvordan kommerman i kontakt med sådan en?

Mvh
Frederik

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-06-05 22:04

For mange år siden var der en spøg og skæmtbutik i Frederikshavn, Den hed Alladins hule, eksisterer den ikke mere?

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 02-06-05 22:05

hmm... ved ikke hvor den skulle ligge så?
Kan du forklare mig det?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-05 23:39

Kik på De Gule Sider

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 03-06-05 07:51

Jeg er ikke god til at bruge det, hehe...
hmm.. kunne nogen give mig adressen?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-06-05 09:38

De Gule Sider findes også i papir

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-06-05 13:11

Elfredo!
Den lå i emten Danmarksgade eller Søndergade, Når man kom fra Sæby og kørte nordpå lå den på højre side, Det er nogle år siden jeg hom den vej

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 03-06-05 13:40

okay tak, det er vel lidt hjælp, men jeg tror den bliver svær at finde...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-06-05 13:59

Det var nu heller ikke nogen unge menesker der stod i butikken, så måske den slet ikke eksisterer mere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-06-05 14:24
Kommentar
Fra : Camillasmoster