/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad så dova??????????????????
Fra : Keldd
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 02-06-05 14:20

[tilykke] [tilykke]

Citat
DOVA

[tilykke] [tilykke]

Jeg vil tillade mig på samtlige kandu'ers vejne (øh næsten ihvertfald) at ønske dig [tilykke], med

dit første år på kandu i morgen.

Dit angagement i kandu er formidabelt, og INGEN SKAL VÆRE I TVIVL OM AT DU ER HØJT ELSKET,

selvfølgelig mest af mig .

Jeg er nød til at skrive dette manifest i dag fordi jeg er væk fra min computer et par dage.

Hvis der er nogen der har den frihed at brokke sig over det må de selv ligge og rode rundt med det.

Du er altid sød og forståelig i dine svar, [hør] og går heller ikke af vejen for at give svar på tiltale

Du er en god Kandu'er

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 14:49

Bøjer mig - og giver dig ret Keldd

Dova er også i mine øjne en fremragende kandu bruger. Kanon god til at formulere sine svar - Har rigtig mange fine besvarelser i sin historik -
Mange af de super vigtige super point - og så skader det absolut heller ikke, at hun kan svare for sig med en god begrundelse, frem for blot en tilsvining, når og hvis det er nødvendigt!
Hun mestrer begreberne sarkasme og ironi på fineste vis.

Så tillykke også fra mig

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-06-05 14:51

Et helt år??
Hold da ferie!!

Tillykke med året, Dova

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 02-06-05 14:52

Tilykke (tilykke)
Og tak for et godt år

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 02-06-05 14:53

åndsvage smailyes

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 02-06-05 14:54

Hej kære Dova jeg vil da også sige med i morgen. Du har svaret på mange af mine spørgsmål tak for det
Jeg syntes det er godt klaret at du kun har være her et år og har svaret på så mange spørgsmål.
Vi ses hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-05 15:05

også herfra

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-06-05 15:15

Ja JEG venter altså til i morgen.
Og så bliver det i Biologi, festen skal holdes !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 02-06-05 15:21

Jeg må også indrømme jeg er overrasket - har Dova kun været her et år?

Men tillykke herfra - Du er en uundværlig del af kandu.dk

Mvh Karl Smart

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-06-05 15:38

Vrøvl med bilen Gambrinus?

Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-06-05 15:49

Nej da Keldd
Kun i højresving og ved gearskifte.
Dørlåsen i førersiden er gået i UDU og det er lidt besværligt at skifte gear, når man skal ha’ armen uden om den trosse, jeg har bundet over til den anden dør.
Nååå ja, så er det også svært at nå askebægret.
I min gamle Alfa var der et friskluftindtag lige over askebægret.
Det var meget nemmere og askebægret var ALDRIG fyldt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-06-05 16:16

Gambrinus:

Det må godt nok være farligt at køre i bil.

Godt jeg har min MC, der kan man altid hoppe af hvis der er ved at ske noget.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : smukke.arne

Dato : 02-06-05 17:04

Respekt til Dova

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-06-05 17:07

Hej Dova.
Også et stort fra mig. Har du virkelig kun været her et år?? Håber, det bliver til mange år endnu.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-06-05 17:13

Davvvvvssssssssss Jette
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-06-05 17:13

Også fra det nordlige.

Hvem er så smukke.arne ??? nå--respekten kom i hvert fald hurtigt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-05 17:25

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-06-05 17:27

Heeeeeeeejjjjjjjjjjjj Keldd.
Det er da ikke så meget, man ser til dig mere, er det??? Nu går du vel ikke helt i svamp(!!!!!!!!!!) dernede sydpå, vel.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-06-05 17:59

Dova> Meninger og holdninger er der mange af.... du glemmer ikke at komme med dine.

Fint, flot, godt med nogen som dig.

med dagen, når den kommer !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-06-05 19:19

Jeg vil da også benytte lejligheden til at sige Tillykke til dig Dova.... Jeg havde nu aldrig forestillet mig, at du kun havde været her et år....

Du gør det tip top og er altid god for et klogt svar....

Håber det næste år bliver lige så givende som det første

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-05 19:31

dova -> ..som alligevel ikke var en mand ! ...lige som miritdk

De er altså no'en underlige no'en; no'en af de dér kvinder ...dér !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-06-05 20:12

Gratulerer Dova, jeg synes du har været her en evighed, så er det kun et år.
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-06-05 10:05

Mange tak for alle "Te'løkkerne" og alle de pæne ord....man bliver jo helt

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-05 10:22

Så er de fest !
KUN FOR INVITEREDE !
(Eller dem der ikke KAN holde sig væk)
http://www.kandu.dk/dk/spg/68126
Gambrinus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-06-05 10:39

Dova du skal også have et tillykke med din et årsdag herfra

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-06-05 10:49

Tak skal du ha' Toupie

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 04-06-05 22:06

Tak for svaret Gambrinus:

Jeg var lidt tung i det, jeg fandt for sent ud af hvad du mente med at holde festen i biologi.

Vi vil nu målrette vores bestræbelser, med at få klovnen ned i bunden. Hilsen
Keldd.