/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Automatisk ordbog
Fra : jensviggo
Vist : 719 gange
10 point
Dato : 02-06-05 11:43

Jeg har en Nokia 3510i, hvordan skifter man mellem de forskellige ord der er mulige i ordbogen.

jensviggo

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 02-06-05 12:25

Det kan du så vidt jeg ved ikke. Den kan vist kun rumme et bestemt antal ord i ordbogen som så bliver skiftet ud når du har tilføjet det antal den kan indeholde. Dvs. når det sidste ord er tilføjet til hukommelsen og du så intaster et nyt bliver det første du indtastede skiftet ud med sidste nye.
Men når du har aktiveret ordbogen for at bruge et ord du selv har indtastet tidligere kan du jo se om det ord du skal til at bruge ER i hukommelsen endu. Ellers må du gøre det igen osv.

Jeg har hurtigt fået lagt min 3 mobil på hylden fordi den ikke kan huske særligt mange ord.
Men en nokia kan indeholde rigtig mange ord. Ved desværre ikke præcis hvor mange det er.

Men hvrfor vil du gerne skifte mellem ordene (Eller er det se dem du mener) ?
Kan du ikke bare skrive derud af med aktiveret intelligent ordbog og så tage den derfra?
Så vil du jo automatisk se om det/de ord du leder efter ER i din ordbog allerede.

Ved ikke om jeg overhovedet har fostået dit spørsmål

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 20 point
Dato : 02-06-05 12:52

Du kan bladre med * - men er heller ikke sikker på jeg har forstået.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-06-05 13:39

Det må da stå beskrevet i betjeningsvejledningen der følger med.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-06-05 21:02

Hvis jeg f.eks. vil skrive.... du... med den inteligente ordbog trykker jeg 3 og 8, så skriver displayet ...et...., ved at trykke på *, kommer der 8 andre forslag til ord frem, bl.a. du, så er den ikke nemmere, så fh1dk har fuldstændig ret, tak for det

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 02-06-05 21:04

Tak for svaret fh1dk.