/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mus til bærbar
Fra : Pip2
Vist : 300 gange
50 point
Dato : 02-06-05 11:25

Kan nogle fortælle mig om man kan få et stik, så man kan bruge den almindelige mus til den bærbare, som kun har plads til USB stik? Jeg synes at mange at de mus man kan få med USB stik er dyre, hvis man vil have dem i alm. størrelse i stedet for de små. Hvis man kan få et sådant stik, hvor kan jeg så købe det, og hvad er prisen ca?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-06-05 11:31

Ja, til min trådløse mus og bærbare IBM, er der sådan et mellemstik der passer i det runde stik bag på computeren og som man så stopper USBstikket i.

Og det tror jeg da du kan få alle steder der handler med computer, og det koster vist ikke særlig meget.

Ved ikke om det er det du mener?

mvh dova

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 02-06-05 11:38
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-05 11:41
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-06-05 11:45

Hej pip2
Jeg syntes du skal gøre som ampere skriver da jeg har prøver sådan et mellemstik i min stationære PC, min erfaring er at det har tilbøjelighed til at falde ud, på grund af stikkets vægt.
mvh bjarnebr

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 02-06-05 11:54
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-06-05 12:00

Det jeg har brugt, er den model som dova viser.

bjarnebr

Kommentar
Fra : Pip2

Dato : 02-06-05 12:16

Det var lige sådan en som Dova henviser til, som jeg søgte, nu skal jeg bare finde et sted i århus, hvor jeg kan købe den. Nogle gode forslag til hvor?

Med hensyn til det ampere skriver, er de billige mus typist så små, at jeg ikke kan arbejde med dem i længere tid af gangen. Jeg har set i butikkerne hvad man kan få af mus i alm størrelse til USB, og dem jeg så kostede omkring 400-500.- Så det kan vidst godt betale sig at købe et mellemstik.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-05 12:17

Sådan som jeg forstår spørgsmålet, har Pip2 en PS2 mus han/hun gerne vil have tilsluttet en usb port? Men lad os nu se!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-05 12:20

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18712

Sådan en her har jeg! Den er da i almindelig størrelse, og virker fremragende!

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 02-06-05 12:41

De billige mus er IKKE kun de små - gå ind og tjek det link jeg lagde før, medmindre du med "små" mener standard størrelse og ikke som jeg troede "børne musene".

AMP

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 02-06-05 12:44

Alle butikker der forhandler pc-udstyr bør ligge inde med det stik dova har linket til. Så udskriv siden eller nedskriv dataene og gå ned i den nærmeste butik.

AMP

Godkendelse af svar
Fra : Pip2

Dato : 03-06-05 08:28

Tak for svaret dova.
Det var lige sådan et stik jeg skal bruge, og så er det jo ret billigt.
Nu vil jeg gå på jagt efter det i butikkerne.