/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Debatforum på hjemmeside.
Fra : fredag
Vist : 611 gange
200 point
Dato : 02-06-05 09:15

Jeg har et ønske om at sætte et debatforum ind på en hjemmeside, evt. opdelt i emner. Jeg ønsker ikke en almindelig gæstebog. Hvor kan jeg finde det og hvordan gøres dette ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-05 10:08

Her : http://www.phpbb.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-06-05 10:21

Jeg kører to phpbb fora. Og de er virkelig gode. Når du er lidt mere avanceret i den alm. ver. vil jeg anbefale dig at skifte til plus ver. Der får du flere mods og en anden opbygning af forummet. Pøj Pøj med det. Du kan lige få det her GAVE-link med på vejen:http://www.phpbb2.dk

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 02-06-05 11:18

Prøv at kaste et blik på www.chart.dk
de har et udmærket forum og så er det gratis og nemt at have med at gøre

M.v.h.
Kim

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-06-05 11:26

Hvis det bare er forummet du vil have er der også www.groupcare.dk og www.igroups.dk

Accepteret svar
Fra : banman

Modtaget 200 point
Dato : 02-06-05 11:38
Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 22-09-05 10:55

Jeg har brugt www.proboards.com

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 24-03-06 08:26

Tak for svaret banman.