/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Quick Slim Plaster
Fra : Miranda24
Vist : 748 gange
20 point
Dato : 01-06-05 19:54

hej....
Er der nogen der har prøvet Quick Slim plaster?? Har nogen haft succes med at tabe lidt med den??

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 01-06-05 20:08

Nej, lad være med at tro på al den slags mirakelmidler, det eneste der slanker sig er din tegnebog

Spis sundt og motioner, det er det eneste der dur i længden

mvh dova

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 01-06-05 20:16

jeg har ændret lidt på min spisning.Jeg spiser ikke noget efter kl.18:00, jeg spiser god morgenmad, og meget grønsager til frokost som tillæg. Og jeg bevæger mig hver dag. men der sker ikke noget med min vægt. og min mave er stor, jeg harikke haft en stor mave, ligner en gravid .

Godkendelse af svar
Fra : Miranda24

Dato : 01-06-05 20:19

Tak for svaret dova. Som jeg har skrevet ligefør i komentar,at jeg har ændret på mine spisninger, spiser ikke noget efter kl. 18:00, spiser god morgenmad, og spiser mere grøntsager end før,og jeg bevæger mig hver dag, jeg går en tur,mindst en time.Men der sker ikkenoget med min vægt, den er den samme , og min mave ligner en ballon.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-06-05 20:29

Ja, det er aldrig let at tabe sig målrettet et bestemt sted på kroppen.

Men hvis det er så slemt med din mave, så snak med din læge om at få undersøgt om der er noget galt.
Jeg mener, du kan vel mærke om det er maven som sådan, der er tyk eller om det er et godt lag fedt der sidder der.

mvh dova

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 01-06-05 20:38

den er ikke tyk, men hvis jegdrikker vand f.eks. så min mave bliver oppustet, og så stor, nogen gange kan jeg ikke ånde så godt. Ved ikke hvad er der galt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-06-05 21:31

Det KAN skyldes at du nu spiser flere grøntsager og det giver unægteligt mere luft i maven.
Jeg har erfaret at for mange kulhydrater og kød sammen, giver mere luft..hvis du spiser kød, så nøjes med grøntsager sammen med kødet. Spis brød, ris og kartofler sammen med andet end kød.
Frugt skal du kun spise indtil kl. 15.00 da de også kan give en del rumlen i maven om natten.
Disse råd er nogle der er selvoplevet og ikke noget jeg har læst mig til
---bare til orintering!

Kommentar
Fra : heidikathrine

Dato : 16-06-07 22:44

jeg har prøvet det plaster og det hjælper kun lidt men ikke ret meget