/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
undlock samsung
Fra : seymanur
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 01-06-05 19:27

Hej jeg har em Samsung SGH-X460
som jeg gerne ha låst op hjælp susanne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-06-05 19:35

Kære Susanne

Hvis du går op øverst på denne side er der et søgefelt. Hvis du skriver unlock og søger på det ord vil du finde rigtigt mange Kandutråde hvor spørgsmålet allerede er besvaret. Ikke kun for Samsung men for alle andre telefoner. Prøv lige det.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 01-06-05 20:08
Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 02-06-05 12:19

Du kan altid finde en unlocker på www.dkunlock.dk
Og til AMP
Det er ikke alle der bor på sjælland så hvorfor ikke henvise til den database hvor ALLE unlockere er tilmeldt!??
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-06-05 14:07

Dan - da jeg fik unlocket min telefon skete det via mail - jeg fik de tal og vejledning som jeg skulle bruge - mig bekendt er det fuldstændigt ligemeget hvor man bor, når det hele fungerer pr. mail!

AMP

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 03-06-05 14:36

Til Amper...
Hvis det er koder du vil have er de gratis på tekit.dk men desvære virker de ikke altid. Men hvorfor give mange penge for koder til ham som du henviser til når de er gratis på www.tekit.dk og trycktill.com
Vil man derimod til en proff unlocker kan man finde en på www.dkunlock.dk og se efter hvem der er momsreg.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-06-05 20:41

Dan - hvis du jagter point - så fred være med det - jeg svarer bare på et spørgsmål og henviser til et sted hvor jeg ved at Susanne kan få løst sit problem - jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med pointene!

Vi fik en faktura der opfylder lovens regler, også har jeg simpelthen ikke tid til at tjekke cvr.numre for 100 kr.

AMP

Kommentar
Fra : pornodk

Dato : 11-07-05 12:12

nogen der kan hjælpe med en kode til samsung D500 ?

MVH René

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-07-05 19:33

Prøv nogle af ovenstående links.

AMP

Kommentar
Fra : Drammen1967

Dato : 08-08-05 13:22

jeg har en samsung c 100 som jeg ikke får brukt det står wioz karte sim i displayet evnt hva er låsekode til denne type tlf

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 08-08-05 14:24

igen...
Hvis det er koder du vil have er de gratis på tekit.dk men desvære virker de ikke altid. Men hvorfor give mange penge for koder til ham som du henviser til når de er gratis på www.tekit.dk og trycktill.com
Vil man derimod til en proff unlocker kan man finde en på www.dkunlock.dk og se efter hvem der er momsreg.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Drammen1967

Dato : 10-08-05 19:50

har noen låsekoder simlåsekoder til samsung c 100 fra polen.

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 11-08-05 13:11

hm... enten virker koderne eller også gør de ikke.
Det er universal koder..
Så besøg en unlocker for at få det lavet..
Hilsen Dan