/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Hjælp til Java J2SE Runtime vers. 5.0
Fra : asjens
Vist : 743 gange
70 point
Dato : 01-06-05 15:57

Jeg kan ikke slette mine Java versioner via uninstaller, idet der fremkommer følgende ordlyd: "Internal error 2753. RegUtils". Det er nødvendigt at slette tidligere versioner, idet diverse hjemmesider (bla. MAP24.dk) siger, at Java ikke er installeret. Forsøger jeg at installere offline ovenpå eksisterende udgaver fremkommer meddelelsen: "You already have this product.". Ja tak, det ved jeg. Hvordan kommer jeg af med skidtet, således at jeg kan starte forfra?
mvh Morten

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 01-06-05 16:09

På denne hjemmeside kan du få inst. den nyeste Java engine, så er problemet klaret

http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp

Lars

Kommentar
Fra : asjens

Dato : 01-06-05 20:14

Tak for svaret, Lars. Men det er netop dit forslag jeg har forsøgt installeret til egen PC, hvorefter ovenstående meddelelse fremkommer: You already have this product.