/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fjerne operatørlogo fra Nokia 6610i
Fra : renekoch
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 01-06-05 11:08

Er der nogen som ved hvordan man fjerne operatørlogoet på en Nokia 6610i. Jeg har hele 2 stående, bl.a. Sonofon som er min gamle operatør. Jeg har nu skiftet tlf. og der står stadig Sonofon, så det må ligge på Sim-kortet, men jeg kan bare ikke finde ud af at fjerne det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-06-05 11:33

Jeg har tidligere brugt en Nokia 6210, har idag en Nokia 6230. På begge er der et menupunkt hvor man siger ja/nej til visning af Operatørlogo. Mon ikke den samme findes på din 6610i? Prøv at checke din brugermanual. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 01-06-05 12:23

Gå ind på denne adresse fra din mobiltelefon, her kan du finde et blankt logo
http://www.xgryde.dk/wap.wml

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 01-06-05 17:03

Du kan også få lagdt et nyt soft i mobilen. Det koster CA 50kr hvis den er under 2år

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-06-05 17:56

som arne du kan deaktivere logo i menu'en på telefonen (instillinger / display indstilling / operatør logo)

Kommentar
Fra : renekoch

Dato : 02-06-05 06:58

Arne, rotw

Når jeg gør dette, får jeg blot en besked om, at der er "ingen logoer i telefonens hukommelse". Men når telefonen er inaktiv, er der både Sonofon´s og Tele2´s logo på skærmen. Jeg fatter det simpelthen ikke...

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 02-06-05 10:14

Du skal først have gemt et blankt logo på din telefon, før end at den funktion virker på en 6610i.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-07-05 07:43

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne