/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail? hvad er det
Fra : timeglas
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 01-06-05 07:36

Hej

Føler mig lidt gammel, med mine 33 år og så er der allerede ord i den teknologiske verden som jeg ikke forstår. Hvad er en Gmail og hvad er iTunes?

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 01-06-05 07:47
Kommentar
Fra : grausen

Dato : 01-06-05 07:48

g-mail er en stor mailbox med plads til at man samlet kan have 2 gb liggende,så det ikke skulle være nødvendigt at slette i sine mails.Se evt mere her
http://gmail.google.com/gmail/help/about.html
for at kunne få en g-mail, skal man dog inviteres af en anden gmail bruger.
Itunes kan jeg desværre ikke hjælpe med

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-06-05 08:31

iTunes er et lovligt sted at downloade musik fra. Et enkelt nummer koster tyspisk 8.-

http://www.apple.com/dk/itunes/store/

Du kan sammenligne det med www.box.dk eller http://musik.tdconline.dk/ Men jeg fornemmer iTunes udvalg er større.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 01-06-05 08:47

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 01-06-05 08:53

hej
gmail har jeg hørt om har ikke undersøgt nærmere
itunes mener er en musikbutik på nettet
men 33 år du er jo knap tør bag ørene endnu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-06-05 10:28

Og hvis du gerne vil ha' en gmail..............så bare sig til.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 01-06-05 10:33

Hej 1133, ha ha ja det er rigtigt, er stadig ung så det irriterer mig derfor at sådanne ting går over hovedet på mig.

Og til Eyvind, tak for tilbuddet. Har på Yahoo mail endnu, der er vist 1 GB og det er rigeligt til mig indtil nu, men tak alligevel

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-06-05 19:48

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe