/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
samsung x480
Fra : ballademageren
Vist : 329 gange
20 point
Dato : 31-05-05 11:05

Har tænkt mig at købe en samsung x480 er det muligt at få låst den op? har været rundt og kigge og kan ikke finde en unlock til den model?
Jeg håber I kan hjælpe mig hurtigt, da jeg overvejer at hente den snart. Gider bare ikke det taletidspjat der høre med.. koster en bondegård :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-05 11:11

Du skal jo betale i 6 mdr. under alle omstændigheder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-05 11:15
Kommentar
Fra : ballademageren

Dato : 31-05-05 11:31

Nej for det er med taletid, den her telefon har. Har et andet abonnement. som jeg gladligt betaler til hver måned *G*, og ville jo gerne holde nummeret.

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 31-05-05 12:31

Alle unlocker kan klare din telefon. find en på www.dkunlock.dk
hilsen Dan

Kommentar
Fra : ballademageren

Dato : 31-05-05 12:50

har lige været inde på tekit.dk og har forsøgt mig frem.. ja jeg har tastet de forskellige koder ind der står og den genstarter også min phone.. men når jeg sætter det simkort i som er låst siger den at det er forkert kort.. ved ikke hvorfor andre koder jeg skal prøve har prøvet dem der stod der :(

Kommentar
Fra : ballademageren

Dato : 31-05-05 12:54

når jeg sætter det låste kort i.. siger den jeg skal indtaste pinkode.. men når det er gjort skriver den forkert kort :((

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 31-05-05 13:25

Det er netop derfor man ikke selv skal bruge de koder man "finder" på nettet!
Find dig en unlocker på www.dkunlock.dk som kan redde din telefon fra dårlig unlock!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : ballademageren

Dato : 31-05-05 14:10

ja men har fundet en der virker.. griner.. men den skal så desværre have koden igen, når kortet bliver piller ud .. det går nok.. men tog den vedledning på tekit.dk under universal samsung.. denne model jeg har købt svare til en x450.. bare lige en orientering :))
Takker for hjælper :))

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 31-05-05 18:51

ja det ville du jo slippe for vist du benytede en af de unlocker som dagligt unlocker telefoner
de fleste ved hvordan x480 sklal unlockes (nogen vil sikkert sige de ikke kan pga manglende viden)

(men selvgjort er også egen risiko )

Kommentar
Fra : ballademageren

Dato : 01-06-05 00:08

ja men I kender nok kvinder og teknik hehe, men det virker endnu!

Kommentar
Fra : jorgensaab

Dato : 09-06-05 15:29

ballademager. har selv den mobil. hvad gjorde du for at få den låst op ? vil du svare på tennam5@hotmail.com