/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
FLP's Aloe Vera produkter
Fra : Mille35
Vist : 338 gange
50 point
Dato : 31-05-05 09:06

FLP's Aloe Vera produkter bruger jeg selv med STOR tilfredshed,overvejer nu om jeg skal give mine husdyr det ?
Er her nogen der har Ref: fra dyrlæger mm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-05 10:19

spørg din dyrlæge -

min dyrlæge har flere alternative produkter han anbefaler i stedet for gængse præparater - bla til at styrke immunforsvar med osv - og det har hjulpet - tilmed sparer man både for at betale for recept og dyr medicin

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 31-05-05 11:51

FLP har lavet en rigtig god pjece omkring deres produkter til dyr. Spørg evt. din forhandler, han har helt sikkert denne pjece. Pjecen indeholder informationer både til hund, hest og kat.

Mvh. MissXX

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 12:10

Nu skal man ikke umiddelbart gå ud fra, at fordi et naturmiddel har en gavnlig virkning på mennesker, at det samme er tilfældet ved brug på dyr.
I nogen tilfælde kan det endda være den rene gift, tror så dog ikke det er så galt med Aloe Vera, men som hovedregel skal man aldrig bruge naturprodukter til dyr, som dyrlægen ikke siger god for.

Om der er lavet nogen specielle undersøgelser fra fag-kvalificeret side om Aloe Veras egnethed på dyr, ved jeg ikke, men har aldrig hørt, at der skulle være lavet sådan en undersøgelse.

Og i den forbindelse mener jeg bestemt ikke, at man kan bruge fabrikantens egne lovprisninger af et produkt.

Så spørg din dyrlæge om det er noget der vides noget om.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-05 14:28

--Har kikket lidt på deres hjemmeside, og jeg kan ikke rigtig finde nogen varedeklaration.

Har så kikket på det her link...

http://www.forbrug.dk/presse/nyheder/nyhedsbrev/2004-04-01/multilevel-firmaer/

Jeg ville ALDRIG gå ud og købe et produkt til Silke, udelukkende på firmaets egne lovprisninger, -især ikke, når ansvaret for misinformation til kunden IKKE ligger hos firmaet, men hos den enkelte sælger.

De naturprodukter, Silke bruger, køber jeg i samråd med dyrlægen. Ligesom jeg da heller ikke ville tage naturmedicin selv uden at vende det med min egen læge.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 31-05-05 14:33

Nu har jeg søget på nettet i flere timer og det eneste jeg kan finde er : Her sælges udelukkende Aloe Vera Produkter fra Forever Living ... 90 dages ubetinget tilfredshedsgaranti på alle FLP-produkter.
Skulle man lave et nyt indlæg hvor vi (alm forbruger gir vores mening om FLP )

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-05-05 17:40

"Drikke Aloe Vera" kan du rolig bruge til din hunds drikkevand. Har selv brugt det til mine katte + flere af mine medopdrættere har også gode erfaringer. Produktet kurer ikke sygdomme, men styrker immunforsvaret.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 23-01-06 07:50

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-01-06 13:14

Tak for accepten af mit svar.