/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
tegne programmer
Fra : madsemillarsen
Vist : 792 gange
20 point
Dato : 29-05-05 19:39

hey
jeg er helt ny på dette plan men jeg vil gerne have et program der er gratis. hvor jeg kan tegne bygninger og kasser, hvor der er mål på !
jeg håber at der er nogle der kender et program med de overstående kritterier.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 20:10

Kig på dette: http://www.cadstd.com/ der er en gratisversion også.

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 29-05-05 20:23

tak for det men kender du et der er i 3d ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 20:30

Nej kun købe i dyre domme.
Der findes i det hele taget ikke mange brugsprogrammer, der er gratis og hvis der gør er de ofte befængt med spionsoftware.

Det her er et købeprogram som burde indfri dine forventninger og du kan jo downloade en trial.

http://www.imsisoft.com/prodinfo.asp?t=1&mcid=244

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 29-05-05 20:34

okay men hvad koster et enkelt og biligt et??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 20:45

Inden for tredimensionel CAD tegning findes der ikke noget der er helt enkelt.
Kig selv lidt her: http://cph.ing.dk/shareware/tek_cad.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 23:06
Kommentar
Fra : osivraa

Dato : 07-08-05 09:50

Hej findes der grupper for brugere af ironcad ?? jeg er nemlig ny og vil rigtig gerne i gang med at bruge programmet.

Kommentar
Fra : Rytterkaer

Dato : 18-10-05 20:05

Hej, vi skal bygge en carport, der passer ind i stilen til en firlænget gård fra 1777. Carporten skal stå uden for længerne, men i forlængelse af den port, der fører ind til "gårdspladsen". Kender nogle til tegninger, og findes der freeware-tegneprogrammer, som vi kan lege med i forbindelse med placering af carporten?