/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
GAK-GAK Arne!
Fra : Flash77
Vist : 497 gange
1 point
Dato : 29-05-05 17:57

Her er et point til arne.jakobsen - det har han sq fortjent. Magen til komplet psykotisk opførsel kan man simpelthen ikke opleve andre steder end her på kandu - så kom og hent dit point arne - du har en uovertruffen underholdningsværdi.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 18:00

Husk at gi den 5 ****** LOOOL

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 18:11

Kom nu og hent dit point Arne.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 29-05-05 18:20

Folk, der som I to fjolser bruger Kandu på at forfølge og overpisse andre Kandu'er er helt OK?

Lille dumme Klamme Klumme: MAN KAN IKKE GIVE STJERNER I ET SPØRGSMÅL.

Er der mere du gerne vil vide?

Nåh jo. Du skriver ofte at jeg ikke kommer med Svaret i et spørgsmål. Ved du ikke at der i spøgsmål tales om Kommentarer????

Det er altså tilladt at kommentere et spørgsmål, og KUN svareren bestemmer om en kommentar skal accepteres som svar eller ej.

DU har bevist din kæmpe uvidenhed så mange gange, at du burde skamme dig. Og Flash77 er ikke ét år ældre eller klogere.

Leg bare videre små tåber, I når aldrig op på mit niveau hvad angår at hjælpe Kandu'er.

Det eneste i små idioter kan, er at være pisse irriterende. Det er I så også gode til.

I Hate U2

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 18:26

Hold da op for et ego - han bevæger sig nærmest på gude-niveau: "I når aldrig op på mit niveau".... Det er flot arne - mere af den slags tosse snak!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 18:29

Det er faktisk foruroligende at tænke på at AJ er spejderleder. At SÅ spaltet en person har med børn at gøre er tankevækkende...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 18:35

Jamen Arne, jeg går ud fra det er spørgsmålet angående birketræet der har forvoldt denne tråd!
Det er korrekt at både Flash77 og Klumme spammer tråden, men når der oprettes tråde til formålet at få dig i tale, så holder du dig jo på mærkværdigvis borte..Hvorfor egentlig det?! ..Berpox er stadig interesseret i at få svar på nogle spørgsmål der har hobet sig op.

Du ved det godt..ik?!

Forresten har jeg bestilt en ny autostreamer idag

"Der bliver født en Arne. Jakobsen hver dag - brug kondom!"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-05 18:36

Har I andet at tage jer til???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 18:36

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Nå kan man ikke give stjerner for en besvarelse af et sp. JA JA AJ AJ -

Hvem der er den dummeste er der jo ingen tvivl om, men i tilgift er du stinkende modbydelig og en satan at være i nærheden af.

Spejderleder.... Det er måske fordi, at han foruden alt det andet ækle han er, har nogle tilbøjeligheder, som er nemme at dyrke i det system.........
Ville ikke blive overrasket

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-05-05 18:43

Jeg synes nu ,U2 spiller ganske godt, og hvorfor blande dem ind i det her, Arne?

Kommentar
Fra : newface

Dato : 29-05-05 18:45

Det er altså tilladt at kommentere et spørgsmål, og KUN svareren bestemmer om en kommentar skal accepteres som svar eller ej.
Frit efter AJ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 19:08
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 19:17

Klumme - du bevæger dig på kanten af injurielovgivningen.
Og du er tæt på, at bevæge dig på det plan som du selv kritiserer.

En ting er at Arne opfører sig som et fjols - men det er vel ikke nødvendigt at følge trop.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:18

Børnenes legeplads er åben alle hverdage fra 12:00 til 20:00 og lukket i Weekends.

Brug tiden på noget fornuftigt.

Livet er så kort...........

Kommentar
Fra : newface

Dato : 29-05-05 19:35

refi
Hvis du syntes det er børnenes legeplads,hvorfor er du så ikke den voksne,og ignorerer tråden?? En mand som dig må da kunne bruge tiden på noget fornuftigere.
Mvh

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 19:37

Injurielovgivningen....???

Hvad mener du Eyvind?? Mener da ikke at jeg har skrevet noget, der kan give anledning til noget fornærmende, ud over at kalde AJ for stinkende modbydelig og en satan at være i nærheden af, hvad jeg, injurielov eller ej, står fast på.

Det er vel heller ikke strafbart, at være på kanten af en lov, men først når den beviseligt eller indicielt overtrædes..... eller har jeg misforstået noget???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:38

Fordi idioti ikke behøver at være upåtalt - såre simpelt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 19:41

En mere sober sprogbrug kunne da være ønskelig Klumme. Især da det netop er arne.jakobsens sprog, der falder mange for brystet ...jeg skal i øvrigt undlade at kommentere brugerens andre sociale unoder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 19:42

Refi.

Samme mening har jeg i forbindelse med AJ, hvor der desværre ikke alene er tale om rendyrket idioti.

Indrøm du bare at du elsker det..... ligesom dem der ALDRIG læser ugeblade hos frisøren LOOOOL

Kommentar
Fra : newface

Dato : 29-05-05 19:45

refi

Individer,der er henvist til at residere i transparente domiciler,bør ikke tilrådes at anvende større eller mindre
geologiske fragmenter som kasteskyts
Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 19:46

Her er du tæt på injurielovgivningen.
Citat
Spejderleder.... Det er måske fordi, at han foruden alt det andet ækle han er, har nogle tilbøjeligheder, som er nemme at dyrke i det system.........

Jeg påstår ikke, at du foretager dig noget ulovligt - men fortæller dig bare at du er tæt på og sikkert vil tabe en injuriesag. Det er ækle ting du taler om, men også ækelt at evt. bruge det i en diskusion.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 19:46

Molo.

Skal vi ikke være enige om, at vi hver i sær vælger vores sprogbrug????

Som jeg tidligere har påvist, bruger AJ sit møgbunkesprog på alle og enhver, hvor i mod jeg udelukkende bruger dette når jeg taler til ham, i den forvisning om, at det er den eneste sprogkode han fatter......hvis han fatter noget overhovedet.

Hvad er det forresten for nogle sociale unoder du omtaler???? FORTÆL FORTÆL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:49

Join the club - Gratis éntre
Er det danske sprog ikke dejligt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 19:50

Eyvind..... Hvad er det der er ækelt. ???

Du behøver sandelig ikke citerer mig, jeg ved lige nøjagtig hvad jeg skrev.
Hvis jeg efter din mening (som juridisk lægmand) vil tabe en injuriesag, så må det jeg skrev jo være ulovligt. Påvis lige hvori det er ulovligt.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 19:53

Klumme -> Nåeh... jeg har nu en gang ..og det burde være nok; givet min mening til kende i forbindelse med Hr. arne.jakobsens sociale inhabilitet = mangel på sociale kompetancer = problemer med at begå sig i sociale sammenhænge (..her tænker jeg specifikt på den alm. netikkette).

Jeg repekterer dog alle, som retmæssige brugere af dette åbne forum

Folk sætter selv primisserne for at færdes her, så længe kandu teamet finder det formålstjenligt, at lade folk komme til orde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:54

"klumme"
Hvorfor er du egentlig på kandu?

"newface"
Hvorfor er du?

"flash77"
Kunne spørge om det samme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 20:01

Refi.

Tak for spørgsmålet. Jeg vil dog fortælle dig, at jeg ikke finder det nødvendigt at besvare det, da jeg ikke skylder dig nogen forklaring.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 20:02

Ved at citere er det nemmere for mig selv at følge med.
>>>og sikkert vil tabe en injuriesag<<<
Ordet sikkert betyder ikke sikkert i denne forbindelse men betyder måske nok.
Jeg vil ikke prøve at påvise noget, men fortæller dig bare hvad jeg oplever ved din skrift.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 29-05-05 20:03

refi
Hvilket svar forventer du? Eller hvilket svar vil du have? Hvordan ,nu proppen er taget af,er du blevet filter her?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 20:03

refi - er det noget du gerne vil have et svar på, eller skal jeg bare spørge mig selv om det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:10

Tak for svarene alle 3 - de siger (mig) alt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 20:10

Fyyyy Eyvind. LOOL

Med al respekt for dit ellers så venlige væsen, så er det måske i virkeligheden dig, som "læner" dig op af injurielovgivningen.

Du injurierer ved din diffuse (over)fortolkning af udsagnet "har nogle tilbøjeligheder, som er nemme at dyrke i det system" at der skulle være noget æreskrænkende eller ligefrem en ulovlig handling i dette. Det har jeg beviseligt ikke skrevet, og at have tilbøjeligheder til noget unavngivent dækker jo et bredt spektrum

Kommentar
Fra : newface

Dato : 29-05-05 20:10

AJ---Har i den tid svinet undertegnede ,mine venner og faktisk alle andre siden hans opdukken her på Kandu.At jeg har en måde at vise mit mishag der ikke tiltaler en akademiker af din format,(er desv bare smed med hang til jævne ord) gør mig ondt,men håber du kan bære over med en alm borger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 20:15

Refi.

Det glæder mig, at jeg kunne bidrage til at tilføre dig den viden. Du skal sørme ikke rende rundt og være uvidende, hvis jeg kan hjælpe dig.

Øhh - Jeg er ikke helt så klog, så gider du lige fortælle mig, hvad det nu er du ved??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:19

Nej - vi skylder ikke hinanden nogen forklaring.

Derfor spurgte jeg også bare høfligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:21

Bortset fra det "klumme", sagde jeg ikke jeg vidste noget - blot at det sagde MIG alt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 20:21

- nå der kan vist ikke koges mere suppe på de måske/evt./uden at vide det/upåståede injurierendeordforsøg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 20:28

Refi.

Du spurgte høfligt, og jeg svarede høfligt, men når mit svar sagde dig noget, synes jeg da at du skylder mig at fortælle hvad det sagde dig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-05-05 20:33

Nu har GAK GAK arne sgu lavet en navlepillertråd LOOOL Om jeg gider at svare ham der LOOOL NEJ.

Min holdning er der vist ingen der er i tvivl om.... AJ skulle ikke smides, men sparkes ud af Kandu i hoved og røv. Hellere i går end i morgen, så Kandu slap for alle hans tilbøjeligheder

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 20:36

Meget kan vi sige om arne - men en RIGTIG dyreven, det er han: http://www.kandu.dk/dk/spg/67781 - det er sq betænksomt!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 21:12

Nå Arne - nu skal du vel også snart have dit point. Det kan være det kan dulme din prykose at se dine point blive forøget. Så skal jeg nok give dig et mere igen i morgen. Du siger bare til når spørgsmålet er ved at være modent til at blive lukket - så får du på den måde også lov til at være med til at bestemme. Det kunne jeg sagtens foresille mig at du vil synes om.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 21:27

Tak for svaret arne.jakobsen - og JO!!!!! Man kan give et spørgsmål stjerner når man lukker det. Nu er det jo igen i aften lykkedes dig at vise at du er komplet psykopat - så 5 stjerner til dig!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 22:38

Lille klamme klumme: Et hvert menneske der her inde på Kandu siger:
Citat
Hvem der er den dummeste er der jo ingen tvivl om, men i tilgift er du stinkende modbydelig og en satan at være i nærheden af. Spejderleder.... Det er måske fordi, at han foruden alt det andet ækle han er, har nogle tilbøjeligheder, som er nemme at dyrke i det system.........
Ville ikke blive overrasket

Er da det mest modbydelige menneske.
Du har aldrig været i nærheden af mig. Hvor ved du fra at jeg er ækel? Hvad kender du til mine tilbøjeligheder?

Dine svinske bemærkninger skal ikke blive RET meget mere svinske, før jeg anmelder dig. Og tro mig, vi skal nok finde frem til dig.

Du påstår at du KUN pisser på mig for at hjælpe andre Kandu'er. Men tro mig, du har spændt buen for vidt. Med dine kommentarer i denne tråd, har du overtråd loven. Og nu kommer jeg efter dig. Træk dig tilbage, giv mig en officiel undskyldning, ellers kommer jeg efter dig.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 29-05-05 23:33

Fald død om

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 08:03

WAOUW Arne kommer efter klummen - det bliver godt nok et spændende race at følge, så jeg vælger lige at smide en kommentar, så jeg er sikker på at få mails i dette spændende race.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 18:22

Psykoarne

Kom du bare efter mig LOOOL

Anmelder mig................ for hvad???????

Nej jeg har ikke været fysisk i nærheden af dig, men jeg kan godt love dig for, at det er så rigeligt at være på Kandu sammen med dig.

Officiel undskyldning LOOOL Du kan stikke et eller andet skråt op, prøv f.eks. dine tilbøjeligheder

Du er og blir en stinkende modbydelig satan at være i nærheden af.- En pestbyld for Kandu.

Spejderleder I guder. Jeg griner min røv i laser

Og hvordan var det lige med de stjerner LOOOOL ArneStupidos

Citat
MAN KAN IKKE GIVE STJERNER I ET SPØRGSMÅL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 18:46

LOOOL Rouladearne

Dit udsagn

[citat]
Hvad kender du til mine tilbøjeligheder?
[citat]

efterlader jo formuleringsmæssigt ingen tvivl om, at du har nogle tilbøjeligheder. Spørgsmålet er nu bare....... hvilke...... uha uha bettearne.

Er du kommet mere på skideren end du var før??? LOOOOL

Men det kommer dumme mennesker ofte, når de forsøger at spille kloge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 19:00

Jeg prøver lige en gang til og ser om Kandu er kommet i orden. AJ tager jo heller ikke skade af at få den 2 gange. Han er jo "lidt" tungt opfattende

LOOOL Rouladearne

Dit udsagn
Citat
Hvad kender du til mine tilbøjeligheder?

efterlader jo formuleringsmæssigt ingen tvivl om, at du har nogle tilbøjeligheder. Spørgsmålet er nu bare....... hvilke...... uha uha bettearne.

Er du kommet mere på skideren end du var før??? LOOOOL

Men det kommer dumme mennesker ofte, når de forsøger at spille kloge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 19:01

Hold da op... LOOL der er ikke en skid der virker, når Arnes navn nævnes LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 19:30

Hva så bette arne. Jeg kan mærke (GYYYYS) at du er i nærheden, Skal du ikke ind i den navlepillertråd og måle din popularitet LOOOL

Eller ind i GAK GAK tråden og komme efter mig..... MERE LOOOOL

Nej det er vel gået op for dig at du er så skide upopulær som et "menneske" (underligt ord i forb. med dig) kan blive, og så holder du jo som sædvanlig dit væmmelige fjæs væk fra tråden. KYLLING LOOOOL.

Forresten så skal jeg lige hjælpe dig med den sag om de tilbøjeligheder du indrømmede du havde Uha da Uha da LOOL

Du anmelder det til politiet, som henvender sig til Kandu. Kandu udleverer mine data, og politiet sigter mig for injurierende beskyldninger mod dig. Sagen kommer derefter for retten og dommen lyder på...........Gæt dit fjols LOOOOL

Tror du ikke politiet må sygemelde mindst tre betjente, som overbrækker hele stationen af grin. Yes lille arne......Kors hvor er du latterlig og modbydelig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-05 21:33

Tænkte nok det kunne betale sig at sætte flueben i denne tråd..

Klumme.

Lige så sød du kan være, lige så svinsk kan du sq også være! Måske er det bare mig, der har en brist i min ellers veludviklede humoristiske sans, men jeg har virkelig svært ved at få øje på humoren i dine indlæg - og jeg fristes til at sige det samme til dig, som jeg har sagt til AJ:

Øv dig bedre på dine udbrud inden du skriver dem, de er ikke gode

Lad mig fortælle dig, at det bestemt ikke klær' dig, at udtale dig på "arne sprog" der jo som bekendt svarer til krybdyrhjernens stadium - og selv om jeg på ingen måde heller ikke bryder mig om AJ, så fatter jeg ikke, at du gider risikere en klage over dine udgydelser.

Det er han simpelthen ikke værd!!!

Angående den der anmeldelse...Hmm*L*
Kunne jeg få lov at deltage i samme retsag?! - jeg mener, hvorfor ikke slå to fluer med et smæk - og lade Arne bevise, at jeg er en "TÆVE"
Måske vil Keldd også deltage. Var der ikke noget med, at han er påstået til at være en liderlig hanhund?!

Ahhh, jeg tror helt ærligt også, at betjentene er bedre tjent foruden. Det ender jo med vi tager livet af dem...De stakler

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 01-06-05 00:31

Når jeg læser disse indlæg, bekræfter det mig i, at det er meget "naturligt" at der er krig i Verden.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-06-05 06:52

Så har din ankomst på Kandu da åbnet dine øjne for den virkelige verden, hvis du ikke vidste dette i forvejen.

Heldigvis er der ALTID nogle, der opponerer mod diktatoriske og sygeligt ondskabsfulde elementer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-06-05 06:56

Når jeg nu alligevel er herinde i tråden, så skrev psykopaten

Citat
Lille dumme Klamme Klumme: MAN KAN IKKE GIVE STJERNER I ET SPØRGSMÅL

Hvor mange stjerner var det lige du fik i dette spørgsmål 29-05-05 18:20 klogearne LOOOOL

Kommentar
Fra : smukke.arne

Dato : 02-06-05 17:07

Han kommer vist ikke.