/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Efterlyst! Star Wars: Knights of the old~
Fra : TheOsirisDK
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 28-05-05 18:41

50 Points til den der finder et kopi af Star Wars: Knights of the old Republik!
Har fundet masssere steder hvor de har den, men enten har de udsolgt eller også shipper de ikke til Danmark!
Eller også tager de FULD pris for det snart 1+ år gamle spil - hvilket er ubehøvlet!

Så Kandu hjælpe mig med at finde et sted der velogmærke shipper til Danmark! (eller hvis nogen har et kopi, kender en forreting nåær vordingborg eller lign)

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 50 point
Dato : 28-05-05 23:43

http://www.softfair.dk/shoppen/vare.php3?id=93023441711

hejsa. dette burde kunne bruges, den er på lager pt.

Lyhne1

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 29-05-05 09:31

TUSIND TAK! Vente lige på at se om der opstår fejl eller noget (er sket før med Amazon) hvis det er i orden med dig...

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 01-06-05 18:00

jaa... fik det igår! utrolig hurtigt efter min mening! Anyway tak! Ny skal jeg bare finde ud af om jeg skal lave mig et andmideligt lyssværd eller jeg skal gå med "Darths Mauls" dobbelt sværd

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 01-06-05 23:00

Hehe.. Godt du kunne bruge det
Super fedt spil... Og når du engang er færdig, så giv dig endelig i gang med 2'eren.. Det er fuldt ud lige så fedt...

btw. lær den der Force-power, hvor du stjæler liv Det må så være rigelig hjælp

God fornøjelse...
og tak for points

Lyhne1