/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
golf 2 diesel toppakning årg 87
Fra : AlexBJeppesen
Vist : 825 gange
50 point
Dato : 28-05-05 16:42

Da der åbenbart er flere forskellige modeller noget med vandkanalernes str at gøre til den motorudgave,er jeg så tvunget til at tage toppen af for at konstatere hvilken model pakning min har,der sidder heller ikke nogen hakker og stikker ud fra toppakningen?????
Mvh Alex

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 17:58

Umiddelbart tror jeg nu ikke (og har aldrig hørt om) at der er forskel på toppakningen til Golf 2 Diesel, i årgangene fra 82-91.
Men der kan muligvis være forskel om det er en motor med eller uden Turbo.
Det er vist den eneste forskel der kan være på dem.

mvh dova

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-05-05 18:01

Du skal bare smørre noget flydende pakning på - så kører det for dig!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-05-05 18:04

Det bør en autoriseret forhandler kunne fortælle dig ud fra motornummeret og hvis du skal ud og købe en toppakning så lad være med at købe den et sted hvor de ikke kan levere den ud fra motornummer for så kan de heller ikke levere end pakning af den krævede kvalitet.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 28-05-05 18:04

Flydende pakning, så kører det eller også gør det ikke

Og Alex, jeg har lige tjekket, pakningen er den samme til en 1,6D i alle Golf2 modellerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-05-05 18:05

Flash77

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 18:09

Men, du skal huske at vende pakningen rigtigt, for selv om den umiddelbart kan vende på 2 måder, er der forskel på hvor hullerne til vandkanalerne sidder.

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 28-05-05 19:25

Jeg var jo lige forbi hoyer autodele,ja jeg ved godt det ikke er bedste kvali hos dem,men de har altså en del forskellige golf 2 diesel pakninger uvist hvorfor....
Men tak for svaret Dova,jeg handler hos howdiaudi istedet....

Godkendelse af svar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 28-05-05 19:26

Tak for svaret dova.