|
|
Er den konfirgureret korrekt under LAN og min Internetudbyder?
Gå ind under Hjælp og Support - Start/Hjælp og support/skriv LAN øverst oppe i Søg.
hilsen
axelbjarne
| |
|
Prøv hjælp og support igen, du kan teste din forbindelse der.
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 28-05-05 14:15 |
|
Hejsa
hvilken opkobling bruges der ?? adsl, webspeed, modem router ??
hvilket styresystem ?? hvilken udbyder ??
| |
| Kommentar Fra : penny |
Dato : 28-05-05 15:19 |
| | |
| Kommentar Fra : hansen9 |
Dato : 28-05-05 22:30 |
|
Er det TDC? I så fald skal han have fat i dem, og lige bede dem nustille (vippe) hans forbindelse. Det tager kun et øjeblik og så er problemet væk.
En anden mulighed er at give PC'en en fast IP-adresse - frit opfundet. Genstarte og derefter igen bede den bruge DHCP.
Men jeg tror nu mest på den første løsning når det har virket. Det er et kendt problem.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|