/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
tisser inde når man er væk 5min..
Fra : mr.celan
Vist : 196 gange
50 point
Dato : 27-05-05 16:44

Min hund tisser inde når jeg er væk i 5 min... ville være glad hvis jeg kan få en forklaring om hvad jeg gør galt

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-05-05 17:30

Hvor gammel er din hund?? Hvis den er voksen, kunne det tyde på, at det var utryghed. Har den lært at være alene hjemme??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-05-05 17:54

Hvad er det for en hund, hvor gammel er den, er det noget den altid har gjort, har du prøvet at lufte den umiddelbart før du går, er der andre problemer med at være alene hjemme, altså ødelægger ting o.s.v.

Det kan skyldes flere ting, som Jette nævner utryghed, men det modsatte kan også ske, at den føler sig som dominerende, og at dens "flok" (dig) går fra den så den ikke kan bestemme/styre.

mvh dova

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 27-05-05 19:17

Hvis det kun er en lille tår den tisser kan det godt være af glæde når den hører du kommer hjem. Dette gælder især hvalpe og unghunde. Men det fortager sig når de bliver lidt ældre.
Hilsen Nanahund

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-05-05 19:41

Ja, vi må høre mere om hunden, -først og fremmest hvor gammel den er.. Hvor længe du har haft den, er det en han eller en hun?
Jeg går ud fra, at det er din amstaf/amerikansk bulldog-blanding...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-05-05 19:44

---Du er kommet til at oprette to enslydende spørgsmål... Skynd dig at lukke det andet igen. Lige så meget fordi det er besværligt for alle, hvis du får svar på samme spørgsmål i 2 tråde....