/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Videokamera
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 549 gange
70 point
Dato : 27-05-05 12:29

Hej alle.

Jeg vil gerne ud og invistere i et digital videokamera, men jeg har ikk så forfærdelig meget forstand på det... Hvor mange mega pixels(eller hvad det hedder) skal det have for at det er en god kvalitet, og hvad mener du/i det minimum må have...?

Hvis nogen hár ideer til et godt kamera til en rimelig fornuftig pris(max 2000) så vi l jeg gerne høre dem også...

Hilsen

Oompa Loompa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 12:59

Til den pris skal det vist være køtilbud.
Du finder intet ordentligt til den pris, men måske noget brugbart hvis ikke du stiller store krav.

Kommentar
Fra : Juvelen

Dato : 27-05-05 13:18

gå ind på http://www.digitalmagasinet.dk/g2p.asp?mUrl=/FotoVideoDigitalVideo.asp der kan du tjekke de forskellige kameras priser og se hvad de kan . jo højere alle tallene er jo bedre er de..

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 80 point
Dato : 27-05-05 13:48

Hej

Du kan ikke købe et digitalt videokamera som er af god kvalitet for 2000,- så skal det være brugt og i det tilfælde kan du sikkert købe et gennem www.dba.dk

Jeg vil også anbefale dig at spørge din lokale fotohandler til råds...for det er næsten uoverskueligt at kigge alle disse internet sider igennem. Jeg har selvværet der...og købte et rigtigt godt DV cam efter at være blevet vejledt ordentligt. Det kommer nemlig også meget an på hvad det skal kunne og hvad du skal filme...osv...

Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 27-05-05 14:02

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 27-05-05 14:05

det var sørme så lidt.