/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fiskemakker til Øresund (Nord) søges
Fra : FiskErGodt
Vist : 629 gange
1 point
Dato : 27-05-05 07:42

Har du lyst til at tage ud i ny og næ i det nordlige Øresund med undertegnede ?

Jeg har jolle, plads, motor og alt hvad der hører til, men det kniber med at finde
en makker, der syntes det er sjovt at stå op kl. 5 om morgenen for at fiske..

Brug og fordeling af udgifter til drift finder vi ud af, det vigtigste er at du "gider"
fiske halve og hele dage.

Jeg har skæve fridage, dvs. sjældent fri i weekenden, så kan du også fiske på hverdage
er det heeeelt genialt. Da jeg ikke har lyst til at være mentor og ikke lige kan tale med
om de nyeste hits på de lokale diskoteker, skal du være erfaren og gerne på min alder
eller derover ( 38+). Efterlønner/pensionist er også helt fint!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-05-05 08:15

hej
det lyder skønt
men bor desværre i vensyssel

Kommentar
Fra : FiskErGodt

Dato : 27-05-05 10:54

Hehe, ja - det bliver vist lidt for bøvlet

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 1 point
Dato : 27-05-05 10:56

http://www.sportsfiskeren.dk/

www.lystfiskeri.dk/

Et lille tip til hvor du måske også kan komme i kontakt med nogen der gerne vil med ud at fiske

mvh dova

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-05-05 12:23

Hej

Kanon tilbud

Men bor desværre i Silkeborg - har ellers tiden og er først i haltresserne

Prøv evt.at tilbyde via:
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/default.asp (Der er bl.a. Forum på siden)

Men ellers knæk og bræk

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : FiskErGodt

Dato : 27-05-05 17:48

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : FiskErGodt

Dato : 27-05-05 20:11

Det tog 8 minutter det ene sted og 37 minutter det andet, så var der 2 makkere der skal kigges lidt nærmere på

Fedt!