/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Spin City
Fra : DBJCOOL
Vist : 556 gange
203 point
Dato : 26-05-05 23:55

Jeg ville høre om der er nogle eksperter inde for tv-serien Spin City med Michael J. Fox.
Jeg vil gerne have at vide hvilket afsnit Paul og Claudia har sex første gang (f.eks afsnit 16) da det afsnit indeholder serien fedeste scene.
Foruden det vil jeg høre om der er nogle der ved hvor man kan skaffe HELE serien.. Ikke bare Michael J. Fox's favoritter af 2 dvd'er med 10 afsnit på hver... Disse mener jeg forresten også kun kan spille på et NTSC fjernsyn så det ville koste dyrt at se dem...
Alle kommentarer ville glæde mig:)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-05-05 01:34

prøv at forhøre dig gennem for eks www.dba.dk eller www.qxl.dk om nogen ligger inde med hele serien - det er da muligt du så kan købe dig til en kopi

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 203 point
Dato : 27-05-05 04:39

http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/3783/sc1_15rev.htm

Skulle være 1 sæson episode 15 hvor han kommer dansende som en anden Travolta!

Officielt tror jeg kun der er udgivet dem du selv har nævnt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 11:39

Bare rolig - om et år eller to bliver det hele genudsendt, om ikke andet så fra en søsterkanal.

Så er det bare at sætte videoen/DVDen eller hvad de hedder til den tid, til at optage

Maraton-serier bliver som regel genudsendt kort efter de løber tør for nye.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 27-05-05 12:48

hallo? kanal 5 kører dem i ring...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-05-05 13:22

www.ebay.com kan du købe ALT! og det var ALT!

Kommentar
Fra : DBJCOOL

Dato : 29-05-05 16:09

Ebay har kun favoritterne epidedymittis... har også optaget hver aften siden de begyndte, men videobånd bliver hurtigt dyre:) Men godt fundet tedd... jeg lader spørgsmålet køre en uge mere, og hvis der ikke kommer et svar på hvor jeg kan købe det, for tedd pointene for sit svar:)
Venlig Hilsen
DBJCOOL

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-06-05 14:40

Hej.

Det eneste som findes nu er Michael J. Fox´s Favorites 1 og 2, på Spin City "Michael J. Fox´s favorites 1" er der et afsnit som hedder "The Paul lassiter story". Kunne forestille mig det er det afsnit du leder efter.:!

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=105843166446336
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=105843189747634

Ellers skal du stille dit spørgsmål her.. her er nørderne
http://www.sitcomsonline.com/boards/forumdisplay.php?forumid=113

Mikael

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-06-05 14:51

Hm, ok.. Ebay PLEJER ellers at ha ALT!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-06-05 15:03

oh oh oh oh oh...

Tjek lige den her side om serien.. Du har en liste over alle afsnit og hvad der skete i dem..

http://www.tvtome.com/SpinCity/eplist.html

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : DBJCOOL

Dato : 07-06-05 14:18

Tak for svaret tedd. Du var den der kom tættest på:)

Venlig Hilsen
DBJCOOL