/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
dansk analyse
Fra : needhelp
Vist : 656 gange
50 point
Dato : 26-05-05 22:02

er der en der kan vise mig en referat skeam af en novelle alså hvad skalman sige og vor man skal begynde

Accepteret svar
Fra : Dirty_joker

Modtaget 60 point
Dato : 26-05-05 22:11

http://www.opgavebutikken.dk/ er nok den bedste..
I venstre side står der analysemodeller..

Der er alle dem du har brug for... Helt klart den bedste side at bruge til dette...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-05-05 22:12

Det er vel individuelt hvor man starter og hvor man ender!
Man kan da begynde med: Denne novelle er skrevet af - - og foregår i - (tredivernes slumkvarter i København) eller hvor og hvornår. Forfatteren beskriver -- (Et ungt pars besværligheder med at få tilværelsen til at fungere) Eller hvad du nu synes er forfatterens budskab. Læg mærke til om forfatteren måske antyde/anviser en løsning på det problem der opstilles

Godkendelse af svar
Fra : needhelp

Dato : 26-05-05 22:14

Tak for svaret Dirty_joker. lige hvad jeg har brug for TAk