/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
DAD noder....
Fra : WHATCHA
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 26-05-05 20:58

HAii..

Jeg mangler navnet og noderne til to sange...har kun lidt af teksten!!

1. Its after dark now and disney land is closed.

2. Starter som en spansk sang, med noget Si,, og så starter den rigtige sang..

Gerne noget til bas og guitar..

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 26-05-05 21:51

Den første er sangen "It's after dark".. Den anden genkender jeg ikke lige..

Men gå ind på deres hjemmeside: www.d-a-d.com Der er masser af tabs osv.. Dog ikke disideret noder..

Kommentar
Fra : hamgeniet

Dato : 20-12-05 21:59

prøv eventuelt at klikke på www.ultimate-guitar.com/tabs
og så find dad , der er en masse både text og tabs