/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvad skal jeg gi ham i gave??
Fra : rwo
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 25-05-05 22:37

Hej

Hvad skal jeg give min kæreste i 25 års fødselsdagsgave?? Sidste år fik han en lækker discmann, til jul noget tøj, og til en anden gavedag har han fået 2 teaterbilletter....

Nogle GODE ideer???

rwo

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-05-05 22:41

Nu kommer sommeren - giv ham dog et par sexede shorts

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 25-05-05 22:45

Her skulle nok være noget til ham *ss*http://www.gadgets.dk/
Mvh Sune

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-05-05 22:59

Discmann? Hurra du er reddet. Det er jo out, nu hedder det MP3-afspiller....... Tiden har arbejdet for dig Ellers 2 speedway-billetter til parken, det er jo sidste chance. Der er ingen ledige pladser ved siden af mig, men alligevel........ Og datoen passer jo med fødselsdagen (25/6)

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 25-05-05 23:11

Hva med et par billetter til skovens dag, så kan I plukke nogle svampe

ps....eller et par billetter til Bruce Springsteen koncerten

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 25-05-05 23:19

Tak for svaret Sunowich.

Det var virkelig et godt - og sjov bud - Tror lige jeg tager vejen forbi deres butik - der kan jeg helt sikkert finde noget godt. Om ikke andet, så en ekstrating !!!

rwo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-05-05 09:42

Takker og bukker
Mvh sune