/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Hjælp, prob. med at downloade fra digita~
Fra : David2000
Vist : 931 gange
100 point
Dato : 25-05-05 17:24

Når jeg vil downloade film fra digitalkamera og gemme filmen i harddisken, så genstarter maskinen pludslig efter ca. 10-15 minutter.
Hvad er der galt? Er det firewall kortet(Best ports connections, IEEE 1394A Card) eller ledningen eller jeg har for lidt ram(256 mb)?
Jeg har en athlon bundkort(500 mhz) og det program jeg bruger til at downloade filmen er
" Ulead DVD MovieFactory 3.5 Suite ".
Har jeg måske en virus i maskinen?

Mvh
David2000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-05 17:31

Det er alt for lidt

Ulead bruger mange kræfter når den arbejder - så din maskine bliver tilsyneladende overbelastet og lukker ned.

Kommentar
Fra : David2000

Dato : 25-05-05 17:42

refi,

Hvad er det der er alt for lidt?
Og hvad kan man gøre?
er der andre typer software man kan anvende i stedet for ulead?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 25-05-05 18:01

Ja/nej

Du kan da prøve andre - testversioner kan altid hentes gratis på nettet.
Du skal have mindst det dobbelte ram - og helst 4 gange så stor processor.
Grafik og film/billed programmer er MEGET sultne, særlig de store programmer - til gengæld kan de også en masse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-05 20:20

Hvis du kan, så prøv at hente lidt ad gangen. Det ligger vel i bidder.

Godkendelse af svar
Fra : David2000

Dato : 07-06-05 17:45

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-05 17:49

selv tak