/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med PDF
Fra : elise
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 25-05-05 16:59

Jeg har problemer, når jeg downloader en PDF-fil fra nettet - jeg kan godt downloade, men umiddelbart derefter kommer en dialogboks op og fortæller, at der er en fejl, så Internet Explorer bliver nødt til at lukke ned....ret irriterende! Hvad kan jeg gøre?
Jeg har Windows XP og Explorer 6,0

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-05 17:14

Du skal få tjekket din computer for det ene og det andet, jeg har selv det samme problem, og selv om vi ikke har haft held til at løse det, mener vi at der er noget "snavs" i Adobe/Acrobatreader" som jo bruges for at læse/downloade pdf-filer. For problemet ligger ikke andre steder i brug af computeren.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 25-05-05 17:19

Prøv at downloade nyeste version - hvis noget mangler i den gamle bliver det jo så samtidig rettet

http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-05-05 19:53

Jeg har også haft problemer med pdf filer og de forsvandt ved opdatering til nyeste version, som refi skriver.Linket til den danske version er her:
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html

Godkendelse af svar
Fra : elise

Dato : 26-05-05 18:03

Tak for svaret refi. Det ser ud til at fungere perfekt nu!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 09:53

Selv tak