/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Software til min Mp3-afspiller
Fra : plb
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 24-05-05 23:20

Hej!

jeg har en Intel pocket manager 128mb (eller noget lignede), men har li haft indbrud og cd'en, med software til mp3-afspilleren lå i den pc de nakkede, hvor kan jeg finde noget software til den igen? har søgt på intels hjemmeside, men kunne ikke finde noget.

nogen der ved hvor sådanne software ka findes?

mvh Plb

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 23:26

Hvad er det for noget software ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 23:32

Se her:
Support
Inden produktet er købt:
HPs Kunde Informations Center, Presales (KICP) tlf: 70 10 11 25 (9.00-16.00)

Efter produktet er købt:
HPs Kunde Support Center
Du får her support på scandinavisk tlf: 70 20 28 45 (8.00-18.00)

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 24-05-05 23:39
Kommentar
Fra : plb

Dato : 24-05-05 23:39

software til at ligge mp3-filer over på den. lige nu er den lidt nytteløs..
HP? det er en intel og ikke HP? er de det samme firma eller hva?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 24-05-05 23:49

pallebhansen, du er sgu hurtig!!
jeg er lige ved at hente den nu, venter lige med at acceptere, hvis der nu skulle være noget jeg ikke kan finde ud af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 23:50

Pocket pcen er vel ikke en intel - det er vel det der ligger i den.
Hvis ikke det er en HP hvad er det så....

Kommentar
Fra : plb

Dato : 25-05-05 10:03

pallebhansen - det det link kan jeg kun finde en update til den mp3-afspiller jeg har, som er intel pocket concert audio player, men til intel personal audio player er softwaren.
jeg ved ikk helt om jeg skal download softwaren til intel personal og så updatere til intel pocket concert?

refi , overstående forklare vel dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-05 10:42

Jo tak

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 25-05-05 19:51

fandt ud af det til sidst.
Tak for svaret pallebhansen.