/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gasgrill
Fra : creamygirl
Vist : 845 gange
81 point
Dato : 24-05-05 21:56

Da jeg står og mangler en ny gasgrill, men simpelthen nægter at give de enorme summer, som en webergrill ryger op i... håber jeg på hjælp med links til andre typer..

Der er point til den, der kommer med de bedste links - med billeder, beskrivelse samt en pris, der passer til min løn! .. IKKE en månedsløn

Det må gerne være med låg, men IKKE en kuglegrill..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 22:09
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 22:18
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-05-05 22:24

Vidste ikke at de fandtes så billige! ..
Ja de er fine Refi! links med en pris op til 2000 er velkomne, så bliv endelig ved

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 22:26

Så er der jo flerehundrede

Bare søg på gasgrill+tilbud

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-05-05 22:31
Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 81 point
Dato : 24-05-05 23:07
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-05-05 23:25

Ellers et flot design du der har fundet jakjoe - samt en fin pris
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9361&n=10

Fandt lige denne http://www.butik-remme.dk/details.asp?ID=26&CategoryID=1&StartNum=1&OrderBy=&Keywords=&ShowMe=10

og spekulerer på hvad det vil sige, at risten er porcelænsbelagt?!

Nogen der ved dette?!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-05 08:59

creamy.... du ved da forhåbentligt hvad porcelæn er
Risten er belagt med porcelæn, så dine grilbøffer ikke hænger fast i risten (hvilket er noget lal - for det gør de). Jeg foretrækker at smøre med madolie først.
Husk det er de andre som har besvaret dit spørgsmål... og så må du slås med dit indre... om hvem af dem som skal ha' dine points.
Hygge... og go' grill sommer til os alle
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-05 09:01

NB: med porcelænsbelægning kan du ikke rense din grillrist med en stålbørste, for så knækker den af (knaser så dejligt imm. tænderne). Køb en uden!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-05 16:41

Jo Clan, jeg ved godt hvad porcelæn det er ..Tænkte bare på, om porcelænet måske ville lette rengøringen af risten. Men nu fortæller du mig, at jeg ikke kan bruge stålbørste til porcelæn, hvilket jeg ikke var klar over. Tak for oplysningen

Går lige i tænkebox - og vender tilbage med point til rette vedkommende!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-05 23:44

Harald Nyborg har også tilbud til 699.-

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-05 22:36

Tak for svaret jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-05-05 23:06

Tak, og god fornøjelse med "grilleriet".

mvh
jakjoe