/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Point til jakjoe
Fra : arne.jakobsen
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 24-05-05 21:41

For svaret i http://www.kandu.dk/dk/spg/67469

Undskyld at jeg fik lukket spørgsmålet lidt for hurtigt.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 24-05-05 22:20

OK, siger da mange tak.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 22:40

Bare som fortjent. Du kan jo altid losse mig i røven en anden gang.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-05-05 23:02

Jeg "losser" når jeg finder det nødvendigt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 23:12

Det ikke bare håber jeg, men stoler på. Vi har alle brug for både et los i røven og et klap på skulderen nu og da.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-05 23:23

[citat]
Det ikke bare håber jeg, men stoler på. Vi har alle brug for både et los i røven og et klap på skulderen nu og da.
[citat]

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 23:36

Ja ja ans. Jeg er squ da ærlig. At du og andre har fået en grim vane med KUN at sparke røv, er jo jeres problem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-05 23:47

Du udtaler dig igen på andres vegne.

Citat
Vi har alle brug for både et los i røven og et klap på skulderen nu og da.

Hvor mange los i røven skal du ha' før du også ka' få et klap på skulderen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-05-05 00:01

ans - Hold da helt op hvor er du dum at høre på. Min udtalelse er da udelukkende et udtryk for en psykologisk sandhed.

I stil med: Alle mennesker har brug for 3 ting: Mad, vand og kærlighed.

Forstå det dog for pokker lille ans: Når jeg bruger ordet VI, taler jeg IKKE kun om en lille snæver gruppe af Kandu'er, men om VI mennesker som art. Og Vi har alle brug for både et los i røven og et klap på skulderen nu og da.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-05-05 00:04

Din kommentar

Citat
Hvor mange los i røven skal du ha' før du også ka' få et klap på skulderen?

Viser jo hvor lille din intilligens er. Du KAN gøre det meget, meget bedre ans.