/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
E-mail alias hos Cybercity?
Fra : Perege
Vist : 623 gange
50 point
Dato : 22-05-05 23:37

Hej alle.

Eftersom jeg går og overvejer at skifte til Cybercity (1024/128), har jeg et spørgsmål:
Deres E-mail alias. SKAL min mail-adresse slutte med @cybercity.dk eller har CC flere at vælge imellem?

Kan ikke rigtig finde noget på deres side.

EgE

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 22-05-05 23:42

Din "hoved" adresse kommer til at hedder: ditnavn@city.dk Dine ekstra adresser hedder ditnavn@post.cybercity.dk

Men de har osgå noget der hedder:smart e-mail... Der kan det slutte på alt muligt blandet eks. ditnavn@hospital.dk eller ditnavn@tjener.dk og alt muligt andet som sagt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 23:44
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-05-05 23:48

Jeg vil lige indskyde her jeg er CC kunde, derfor henviser jeg til de adresser de har udstukket til mig.!!!!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-05-05 23:52

Der er 84 forskellige smart emails alias´ kan jeg se når jeg logger ind i selvbetjening.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 23:53

Det betvivler jeg skam ikke "taliskoko", spørgeren kunne bare ikke finde oplysningerne hos udbyder, derfor linket.

Men man kan jo også bare beholde sin gamle adresse, medmindre den tilhører nuværende abo.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-05-05 00:04

Refi> Det var nok mere en info. til Perege end til dig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-05 00:08

Sorry hvis jeg misforstod

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 05:30

Taliskoko har ret, ja det har refi for den sags skyld også
Man kan som beskrevet i linket fra refi ændre din mail adr. hos CC, min hedder f.eks xxxxxx@email.dk og jeg har været CC kunde i +6 år.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 23-05-05 17:30

Tak for svaret taliskoko.