/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Flødeskumsdispenser
Fra : michaelvang
Vist : 3034 gange
40 point
Dato : 22-05-05 18:20

Jeg skal lave dessert til en middag jeg skal holde og skal bruge masser af flødeskum. Jeg har hørt fra en ven at man kan købe en dispenser hvori du fylder frisk fløde og sætter en slags patron på og så har du frisk flødeskum når du trykker på dispenseren. Jeg har ledt efter sådan en længe men kan ikke finde en. Er der nogen der ved hvor sådan en kan findes?

Tak,

Michael Vang

Accepteret svar
Fra : netper

Modtaget 50 point
Dato : 22-05-05 18:43

Hej Michael

Er det mon en af disse ??
http://www.hwl.dk/Default.asp?ID=287

Mvh
Per

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 19:02

Så'n "ting" har vi... men bruger nu de der spray-flasker man kan købe i Netto, Fakra, Brugsen mv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 19:03

Ups Netto, Fakta, Brugsen mv. skulle der stå, det er de der engangs flødeskumsspray (de står i køledisken)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-05 20:01

Clan, det er bare ikke "rigtig" flødeskum.

Det er alt for luftigt efter min smag.

Ligesom det, man får på chokoladen på en café.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : michaelvang

Dato : 22-05-05 20:29

Ja det var lige præcis hvad jeg ledte efter. Tak for det.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 20:43

Enig med Camillamoster / Hanne
Vi / jeg bruger det også mest til Irsik Kaffe, er det til kager og/eller mange gæster, så er det den som netper/Per henviser til, som kommer i brug... vores snupper 0,5 l.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 20:45

denne her 806208 Flødeskumsprøjte 0,5 ltr. Økonomimodel
http://www.hwl.dk/Default.asp?ID=287
og den fungere framragende

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 20:46

ups mente selvfølgelig fremragende
... tastaturvirus