/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kom så "arne"
Fra : refi
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 21-05-05 22:34

En ting er hvad du mener om mig - men du kan ikke tillade dig at bruge andres spørgsmål til at svine svarerne til.

Skrup dog hjem i din midtjydske jordhule - og lær at tale ordentligt til folk.

Andres spørgsmål er IKKE beregnet til at svine svarerne til.

Og så læs dog det der bliver skrevet (på dansk) og spørg hvis du ikke forstår det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 22:41

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 22:42

Jeg har holdt min kæft længe - men på et tidspunkt mister man tålmodigheden.

Men han tør vel ikke.....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 22:48

arne er en terrier han bider i benet og ryster det for at være sikker på, at man har opdaget ham og med god grund for hans skingre gøen imponerer ingen.

..og Refi husk, at man skal holde sig pænt i baggrunden når arne har svaret for han er jo den klogeste -NU ved du det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 22:50

"arne"

Jeg vil meget gerne have at vide hvor i dette spørgsmål jeg har udtalt mig om noget der IKKE har med spørgsmålet at gøre - bortset fra min slutbemærkning om at du kunne oprette dit eget spørgsmål.

http://www.kandu.dk/dk/spg/67274

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-05-05 22:50

Hvad er grunden til denne indestængte irritation?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-05-05 22:50

Gu' tør jeg da så. Det var dine svar i den sidste tråd der ikke var OK. Og at du skrev til mig at I (Vi) havde en anden mening. Når du refi går ind i en tråd, så væn dig til at læse spørgsmålet først, og det tip der henvises til. Det havde du ikke gjort.

Til BjarneD - Selv

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 22:52

VUUF!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 22:53

Jo jeg havde "arne"

Det var et spørgsmål om det rimelige i at stemple et selskab pga. en fejl - og det var det der blev svaret på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 22:56

Citat
Flødepige - Gå selv hjem - din dumme tæve. Hvor svært kan det være?

Den slags udtalelser hører hjemme på et værtshus og ikke i et normalt spørgsmål.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-05-05 22:57

Jamen Refi, du kan lige så godt lære det! Dit svar faldt ikke i Arnes smag - og derfor er du en dårlig kandu, der burde holde snuden væk..

Arne risikerede jo også, at du løb med pointene, og det er helt bestemt ikke noget Arne ser med milde øjne på..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 22:58

DET kan vi blive enige om!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:01

Citat
Hvad mener du så? Jeg er MIG og squ ikke nogen I.
Dit spørgsmål tyder mest på at DU repræsenterer et firma.
Og hvis det er rigtigt, burde du holde snuden væk fra Kandu.

At jeg skrev I var fordi vi talte om selskaber (og du har jo selv fortalt mig hvor du arbejdede)
Og NEJ - jeg repræsenterer kun mig selv

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-05-05 23:02

refi -
Citat
Fra : refi Dato : 21-05-05 19:55
Ydermere skal man jo høre en sag fra 2 sider - måske er CBB af anden mening om det skete.

Dette fortæller at du er ret enig med CBB, og det viser du også siden. Man kunne tro at du er ansat hos CBB. At du senere i tråden kalder mig I, antyder at du udtaler dig, ikke som enkeltperson, men som repræsentant for er firma. Jeg tror dit firma er CBB.

refi - udtal dig som Kandu'er men undlad at bruge Kandu som reklame-punkt for dit firma, der helt åbenlyst er CBB.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:04

Læs lige ovenover "arne"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-05-05 23:05

epidimi......

Det er at refi bruger Kandu til at markedsføre sit firma. Og det er en uskreven regel, at det må man ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-05 23:06

Citat
arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:19

OK - jeg har checket din Kandu-status. Men det gør ikke dine kommentarer i denne tråd mere "tilligente"

Typisk at arnepunktumjakobsenmedk at tjekke om brugerne har flere eller færre point end han selv har.

refi du har flere point end arnepunktumjakobsenmedk har så du er en bedre bruger.

LOL

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 23:07

Terrieren rusker og rusker, men den fik vist bare fat i den tomme luft.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:07

Hvad er der i øvrigt galt i at forsvare CBB ????????????

Jeg ville da også forsvare dig - Hvis det altså kunne lade sig gøre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-05-05 23:08

refi - det eneste jeg kan læse ovenover, er tåbelige kommentarer fra BjarneD og Creamy. De er squ ikke specielt lærerige. Hæ hæ.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 23:08

Ans, tror du det er derfor arne ikke kan li' mig?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-05 23:10

CBB er bare bedst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-05 23:10

Ja BjarneD, du er for meget superbruger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:11

Rigtigt "arne"

Hermed er bevist at du kun læser og forstår hvad du selv kan fatte.

DET STÅR LIGE OVENOVER HVOR JEG SKREV - Er du da total blind mand - skift briller....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-05-05 23:13

Jeg forsvarede egentlig også CBB. Skal jeg så ryste i bukserne?! eller er jeg frikendt, fordi jeg ikke "måske", "muligvis", "næsten sikkert"... arbejder for firmaet?!

Åh, jeg glemte helt, at jeg også fik en på låget for mit indlæg ang CBB

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-05-05 23:13

Arne - refi har da ikke markedsført noget somhelst? Og har jeg overhovedet spurgt om det?

Det er vel OK at give sin holdning til kende? Eller hvor er vi så henne?

Ytringsfriheden længe leve!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:18

Søde lille rare "arne"

Skulle vi nu ikke stoppe dette her inden det tager overhånd og du roder dig ud i noget du ikke kan bortforklare.
Bare tal pænt til folk - så taler de også pænt til dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 23:19

Ja, ytringsfriheden længe leve, også Arnes, men kun når han vil respektere andres ytringsfrihed og det kniber vist lidt vel meget.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 21-05-05 23:21

Hej, så lige at spørgeren i det andet spørgsmål frabad sig uvedkommende kommentarer, så derfor kommer den her
Hvad pokker arne.jakobsen, er du her endnu???

og denne her

Citat
Flødepige - Gå selv hjem - din dumme tæve

Det er bare helt utilstedeligt.

Og så lige en ting mere, som jeg ikke vil lægge skjul på, En mail med denne ordlyd, afgik herfra i går til Kandu, efter at AJ et par gange var gået langt over stregen:

Citat
Kære Kandu-team.

Nu synes jeg snart der bør skrides ind over for profilen arne.jakobsen.

Manden er så ubehøvlet, blander sig i alt, tror det er ham der sætter dagsorden
for Kandu, ser det som sin fornemste opgave, at verbalt overfalde og belære
især nye profiler, men også andre som tilfældigvis er af en anden mening
end han. Og ofte i spørgsmål hvor hans kommentar er helt uvedkommende for
emnet, men kun for at belære og revse.
Jeg har fundet lidt udpluk af mandens udtalelser bare fra de seneste dage:

"Hvor er DIN brugbare kommentar til spørgsmålet. Du har ingen dit fjols.
Du er sgu syg i hovedet."

"xxxxx-Du er superbruger. Det betyder at såvel jeg som andre kan se hvad
og hvem du er.Du har været her i næsten 2 år, siden har du kun besvaret
5 spørgsmål - synes du selv du er en skidegod Kanduer.Helt ærligt-hvis jeg
havde kaldt mig Supersvarer på baggrund af 215 point, ville jeg sgu synes
jeg var røven af 4 division. Lær det din lille skid"

"Tag dig sammen, du er ikke så skidegod som du selv tror".

"Dygtige xxxx, læs for helvede hele tråden. Eller lær at holde kæft".

"Hvis du ikke ved hvad det drejer sig om, så hold snuden væk"

"Du er lige så syg i roen som du altid har været. Lær at holde jeres KÆFT"

"Hold da helt kæft hvor er du dog dum"
"Fy for Satan hvor er du et utiltalende menneske"

Ja, det var kun et par eksempler.
Ofte har brugere også måttet lægge øre til ord som : "Fissehøg, halvhjerne,
liderlige hanhund, møgøre, elendige psykopat, o.s.v".

Og der er ikke meget der tyder på, at manden har til hensigt at moderere
sit sprogbrug, og desværre fører det så til, at når vi er nogen der tillader
os at bede ham opføre sig anstændigt, udvikler det sig til alenlange diskussioner,
selvfølgelig til stor gene fra brugere det får deres mailbox fyldt op med
sådan en gang "ord-gylle".

Jeg ved godt, at det ikke er noget I kan drages til ansvar for, hvad brugerne
skriver indbyrdes, men jeg er bestemt ikke den eneste der mener, at vi hellere
så manden fjernet fra forummet.

Med venlig hilsen Dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:24

Ydermere ved alle hvem Arne.Jakobsen er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:27

Ja "dova"

Derfor bad jeg også "arne" oprette et spørgsmål så han kunne få skiftet ble.

Men han var for nærig - derfor dette.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:28

Men nu er han vist gået i seng

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 23:28

Gætte,gætte,gætte,gætte,gætte,gætte,gætte,gætte,gætte.
Ævle, ævle, ævle,ævle,ævle,ævle,ævle.
Ja hvad er værst?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 23:29

Tillykke med dit nye firma refi, kan man få procenter??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-05 23:30

Alle lægger procenterne oveni når det er dig Keldd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:32

"Keldd"

Da det er dig får du +20% - men hvad vil du have % på?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-05 23:32

Keldd det ved jeg du kan - refi giver da mig procenter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-05-05 23:43

Dova.

Så bliver det spændende om kandu holder ord!

I en mail til mig efter at jeg selv skrev til teamet angående arnes udbrud, da skrev de således tilbage.

Citat
Hej Creamygirl

Vi har hermed sendt ham en advarsel, og hvis han herefter bliver ved så må
vi fjerne ham med det samme.

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Jensen
Servicemedarbejder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:48

"creamygirl"

Det hjælper nok desværre bare ikke så meget da han sidder i en IT-virksomhed og sikkert bare logger ind under andet navn og IP.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 23:48

Arne helt blæst jakobsen:

Citat
Det er at refi bruger Kandu til at markedsføre sit firma. Og det er en uskreven regel, at det må man ikke.

Hvad er det for noget ævl, er du gået helt fra sans og samling (23:05), mage til vrøvl, er der da kun dig der kan servere.

Og lad os så få den historie om mig og kroturen, som du altid referer forkert, dit skvat, bare vi dog snart
kunne slippe for dig.
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-05-05 23:51

Sidder Arne i en IT virksomhed?! *S*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 23:55

Ja da - Produktudvikling (hedder det vist)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-05 23:56

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-05-05 23:57

Det stiller jeg mig undrende overfor!!

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 21-05-05 23:58

AD NAUSEAM USQUE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:04

Hvorfor dog det "creamygirl"

Med 20 års ancennitet har man da altid ret.

Skinner det ikke igennem i de spørgsmål han ytrer sig i.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-05-05 00:06

Øhhh...nej, det mener jeg ikke, at det gør! ..men man kan jo ikke være ekspert i alting*S*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:08

Jo - bare spørg "arne"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-05 00:10

Ad nauseam usque = Til ækelhed; lige til at brække sig over.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-05-05 00:13

Jeg ejer desværre ikke et gram respekt for manden, så jeg betakker mig for at spørge Arne om noget som helst! ..

Tak Ans, så er spørgsmålet blot, hvad the.saint er ved at brække sig over

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:15

Måske en ny arneprofil ?????

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 22-05-05 00:20

nej
svar på hvad jeg ækles ved. Hetzen

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:21

Nå - jeg lukker her - "arne" kommer nok ikke mere.

"dova" - Pointene er dine for dagens nyhed - Fortsat God Weekend til alle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:24

"the.saint"

Det er ikke nogen hetz....
"arne" startede selv de ting der her er taget op - Det var såmænd kun for at få en forklaring på beskyldninger i et andet spørgsmål.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-05 00:25

Og Dova får points! *L*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:27

Det bliver også din tur engang.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-05 00:28

Og Grækenland vandt Music Grand Prix! *L*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:29

Hvad med Danmark ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-05 00:31

Albania!! 12 points to greece! Den fedeste var sgu sverige eller tyskland! De fik nærmest ingen points!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-05-05 00:33

ROFL ..er det hetzen Arne fører mod alle de dårlige kandubrugere, eller hetzen alle de dårlige kandubrugere fører mod ekperten!! Ja jeg undrer mig bare

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-05 00:37

Danmark blev nr. 10

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-05 00:41

Så er de med til næste år.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-05-05 00:41

the saint:

Ja du må jo vide noget om hetz, for er der mon nogen der har udøvet hetz, er det sgu da de forskellige trosretningers progromer mod anderledes tænkende.

Men i det her tilfælde kan du ikke bruge ordet hetz, og hvis du havde fulgt lidt med i arnes meriter
her i forrummet, og det kan du ikke have gjort du ser rimelig ny ud, (du er måske en kendt profil, på nye flasker)
ville du nok ikke have kaldt det en hetz. Måske, hvis du er her længe nok, vil du nok gøre dig nogle erfaringer med arne, så dit synspunkt vil ændre sig. Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-05 00:46

Ja refi, Danmark er med til næste år uden først at skulle deltage i en semifinale.