/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeres bedste skrivebordsbillede
Fra : wezzler
Vist : 768 gange
200 point
Dato : 21-05-05 22:30

Jeg kigger af og til efter nye skrivebordsbilleder... man det er jo en værre høstak at lede i!

Derfor enkelt og godt. Hvad er jeres favrorit? Helst ikke en henvisning til en "hjemmeside som har alt"..

Håber I har nogle favroritter vi alle kan bruge sammen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 22:40

Mit barnebarn bruger det der er in i hendes øjne - det skifter lidt med moden - i øjeblikket er det in for hende at have peter plys.

Men det svinger alt efter hvem hun lige ser i fjernsyn eller vininder har.

Jeg bruger såmænd "bare" xp´s

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 22:42

bruger ikke skærmtemaer - finder den farve jeg synes mine øjne har det godt med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 22:46

Noget som en del bruger er et billede af familien eller børn/børnebørn - men det syntes jeg ikke egner sig hvis man har mange iconer liggende på skrivebordet - ellers en udmærket ide.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-05-05 22:53

Porno... på den måde holder andre sig automatisk væk, når de tænder for comp'en!

Kommentar
Fra : eln

Dato : 21-05-05 22:55
Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 210 point
Dato : 21-05-05 22:56

MEN, hvis du bare vil have noget "pænt" - (udover porno), så prøv www.digitalblasphemy.com, der er mange gratis computerlavede naturbilleder!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-05-05 00:16

Her er mange flotte: http://www.webshots.com/g/
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-05-05 03:29

Jeg har taget et screenshot af google, redigeret det i Paintshop, og brugt det som baggrund...

Vh fluffy

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-05 07:36

Her finder du en mængde baggrunde.
http://www.poppet.dk/
Netprofessor har også lidt.
http://www.netprofessor.dk/baggrunde1.asp

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 22-05-05 09:11

Jeg har verdens smukkeste hund som baggrund, en azawakh .-)

Kommentar
Fra : Peterfilstrup

Dato : 22-05-05 09:52

wezzler. Jeg bruger såmænd programmet webshots som organiser for mine skrivebordsbaggrunde. Det er gratis at bruge og man kan downloade op til 5 billeder om dagen på den gratis konto. Programmet er velegnet til at oprette personlige gallerier i og derefter vise det på skrivebordet. Jeg bruger både private billeder og billeder jeg finder rundt omkring på nettet. Adressen til webshots er følgende: www webshots.com . Det er en god side og der en tonsvis af billeder til bruge med det samme. Håber du får glæde af det.
Peterfilstrup

Kommentar
Fra : Juvelen

Dato : 22-05-05 13:48

hvad med et billede af den du holder af .....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-05-05 13:58

jeg stikker kameraet ud i altankassen, (dagens buket). ellers skifter det efter humør.
denne sidder der så til visse tider
http://ding-dong.net/natmaden/negativ.jpg

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 23-05-05 13:25

Tak for svaret epidedymittis.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-05-05 16:00

SELV TAK!