/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjæææææælp, jeg kan ikke starte op.
Fra : bassenborg
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 21-05-05 20:33

Jeg har lige skiftet min strømforsyning. Den nye hedder Chill cp400-p 400watt rev 2.0.
Når jeg starter computeren op, går den fint igennem første del (den finder harddiske, cd-rom osv.), men efter det kommer der en fejlmeddelelse der lyder sådan her: "Windows kunne ikke starte, fordi denne fil er beskadiget eller mangler: <Windows-rod\system\hal.dll>
Geninstaller en kopi af ovenstående fil".
Hvad skal jeg gøre? Jeg har prøvet at installere XP-pro oveni igen, jeg har prøvet at reparere, og jeg har prøvet at starte i fejlsikret osv. Den stopper hver gang med den samme fejlmelding. Hjæææææææææææææææælp, jeg er desperat!!!

PS: Der var ikke noget galt før jeg skiftede strømforsyning.

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 110 point
Dato : 21-05-05 20:41
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 20:43

Se her : Det var svaret i et tidligere spørgsmål hvor denne side løste problemet

http://www.computerhope.com/issues/ch000490.htm

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-05-05 20:46

Hej bassenborg

Prøv lige at se her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/46923

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 21-05-05 20:46

du kan downloade den her.
eller kopier den fra din XP-cd (ligger i i386 mappen) over i C:\WINDOWS\System32

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 21-05-05 20:46

du kan downloade den her. http://www.dynamiclink.nl/frames/dll.htm
eller kopier den fra din XP-cd (ligger i i386 mappen) over i C:\WINDOWS\System32

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 21-05-05 20:47

I er s.. hurtige

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 03-06-05 22:13

Tak for svaret Coliniiii. Der var desværre ikke noget af det der hjalp, så jeg måtte formatere skidtet. Du svarede først, så du får pointene.