/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Udstoppet fugle!
Fra : donbibi
Vist : 6247 gange
50 point
Dato : 21-05-05 18:39

hej
Hvor kan man købe udstoppet fugle til "fornuftige" priser? Altså fx på nette.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-05-05 19:12

Nu er udstoppede fugle generelt dyre, da det er meget dyrt at få udstoppet dem.

Men jeg har da nogen gange set nogen til salg i den Blå Avis, i den rubrik der hedder div.samlinger og objekter.

mvh dova

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 22-05-05 13:08

hvis du ryger vel jeg fra rådet dig at købe en for så bliver de lige så langsom gulig for vi har en falk (udstoppet) der er 10 år gammel og det er meget gulig og bliver mer og mer og det er dyrt at få den renset