/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
CBB i udlandet
Fra : den_nysgerrige
Vist : 466 gange
20 point
Dato : 21-05-05 15:19

Hej
Hvad koster det at sende eller modtage SMS i udlandet hvis man er tilmeldt udenlandstelefoni hos CBB ?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-05-05 15:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 15:34

Det koster ikke dig noget at modtage sms i udlandet med cbb - sende kommer an på hvilket selskab du roamer til men ca. 1.70 - 2.60

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 15:35

PS. Dette gælder vesteuropa

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 21-05-05 15:37
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-05-05 15:55

CBB´s side henviser til denne fra Sonofon:
http://www.sonofon.dk/asp/udland/takster_og_services.asp?AREA=Privat#bottom
Der kan du finde svaret på dit spørgsmål. De viser både hvad det koster at sende og modtage.!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 15:58

Det er den samme jeg har skrevet - der var bare ingen grund til at remse hele verden op.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-05-05 16:12

>Refi> Du går ind i en tilfældig side, i mit link danner man sig overblikket ude på udlandstaksternes "startside". Derfor tillod jeg mig at linke som jeg gjorde, men bare rolig accepteres mit svar får du points retur.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 16:31

Pointene er da ligegyldige - det var kun til orientering - jeg så bare ingen grund til at...... skulle der have stået.

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 21-05-05 17:37

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 17:40

Selv tak