/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
erotisk film
Fra : this_thing
Vist : 1112 gange
20 point
Dato : 20-05-05 17:18

hey.

er der nogle der kender nogle titler på nogle gode erotiske film (IKKE pornofilm) men bare "alminelige" frække film.... hvis i forstår???

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 20-05-05 17:21

ja det gør jeg Anders og Jane på tur.. den er god..

Kommentar
Fra : this_thing

Dato : 20-05-05 17:26

oki, hvornår er den fra?? kender den ikke lige....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-05 17:55

Alle sengekantfilmene kan du stadig købe på video.

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 20 point
Dato : 20-05-05 20:36

Hvem gider (udover du) at se erotiske film....I "gamle dage" var der erotiske film, fordi pornografien ikke var tilladt, men hvis den var....hvor tror du så disse film var...næppe optaget hehe

tjek denne

http://www.lfvw.com/temp/erotic_dvd_pg1.htm

og for 70er freaks er der emanuelle….hmm der er mange flere

http://www.dvddrive-in.com/reviews/e-h/emanuelleinamerica1977.htm

http://www.sexgoremutants.f9.co.uk/eroticnights.html

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 20-05-05 20:41

øhhh lige en tilføjelse... det kan godt være, at coverne ser pornografiske ud, men det var nu engang måden at sælge filmene på...

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 20-05-05 20:41

Hva med >> Langt oppe i svampen << med arne.jakobsen i den mandlige hovedrolle ---- Det skulle være en klassiker

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 20-05-05 20:45

...Ja og den potenslammende "Arne ku´ik´levere vare" spilid af penge....LOL

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 20-05-05 20:48

Eller bedre "Arne..min bare"

Kommentar
Fra : this_thing

Dato : 20-05-05 21:35

Det gider jeg at se fordi jeg synes at pornofilm er latterlige falske, erotiske film er mere "ægte"...
og det der arne sjov(?) kan i vel diskutere et andet sted.......................

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 20-05-05 21:56

Ok, så se dog de "fantastiske" film hvor en kvinde stønner mens man ser ser hendes havle bryst ...hvor ægte er det???

Ligesom at se en 2.verdenskrigsfilm hvor ingen kom til skade...eller...get real, hvis du kan lide porno...undskyld erotik...så få dog den ægte vare

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 20-05-05 21:58

....Og sig mig lige engang...mine links er sgu da det du efterspørger eller hva?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-05 22:51

Der findes skam mange der hellere vil se erotiske film fremfor pornofilm.
Erotiske film har som regel en handling - det har pornofilm ikke.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 20-05-05 22:53

Kære refi Fortæl fortæl, jeg lytter!!!!!!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-05-05 23:09

Du kan købe tegnfimene af mig - set en gang hver - 100 kr/stk

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 20-05-05 23:44

du æ this_thing du er vist ikke klar over, at arne.jakobsen er den helt store tyr med mere end 500 nedlæggelse af piger og quinder.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 21-05-05 08:44

jeg vil nu også mene at de danske stjernetegns film ville være et godt sted at starte, ikke fordi der er nogen kæmpe handling, men det er nu sjovt at se de " kendte " fjolle rundt..

Kommentar
Fra : this_thing

Dato : 21-05-05 15:31

hmmm Svampe.arne... det forklarer måske navnet????????????????????

Godkendelse af svar
Fra : this_thing

Dato : 25-05-05 19:47

Tak for svarene