/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Atkins og sukker
Fra : Miladien
Vist : 532 gange
20 point
Dato : 20-05-05 16:19

Jeg er sukkoman ... jeg har en mgt sød tand .. og tænker at det har stor indflydelse på at jeg har svært ved at tabe mig.
Jeg spiser nemlig iøvrigt mgt proteinrigt/ mgt lidt kulhydrater og træner.

Har Atkins forslag til en afløser for sukker? For jeg har simpelthen cravings ift sukker, og har mgt svært ved at undvæge sødt helt.

Håber du har et svar
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 30 point
Dato : 20-05-05 16:29

Hej

Du skulle tage og læse flg. bog: Hvorfor sukker er farligt : kom din sukkerafhængighed til livs / Kathleen DesMaison ; oversat fra amerikansk af Hanne Steinicke. - 1. udgave. - [Kbh.] : Aschehoug, 1999. - 215 sider : ill.

Der står hvorfor sukker er gift for kroppen og en kur til hvordan du holder op.

Held og lykke med projektet.

Kommentar
Fra : Miladien

Dato : 20-05-05 16:50

Tak den vil jeg kigge på

Ps jeg går ud fra at bogen koster 199,- og ikke 1999,- *g*

Venlige hilsner

Kommentar
Fra : Miladien

Dato : 20-05-05 16:52

Ups ... jeg misforstod ..

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 20-05-05 18:22

Ja 1999 er årstallet
Du kan bare låne den på biblioteket. Det gjorde jeg. Så kan den altid købes senere hvis det bliver en "bibel" for dig.

Godkendelse af svar
Fra : Miladien

Dato : 20-05-05 18:30

Tak for svaret timeglas.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 20-05-05 18:35

Velbekommen og god læsning