/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Redigering af VCD
Fra : Cartman
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 19-05-05 22:13

Hej. Jeg har rippet en dvd til VCD med programmet Super DVD ripper. Det er ikke noget problem, men kan bagefter vil jeg gerne redigere VCD´én og med hvilket program. Helst et freeware.
Hilsen
Cartman

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 22:18

Et Freeware til ordentlig redigering finder du ikke.

Prøv at kigge her http://www.ulead.com/ der er da lidt, men der findes stakkevis.

Kommentar
Fra : Ravn_k01

Dato : 19-05-05 23:16

Hej Cartman

Jeg må give refi ret i, at det ikke er nemt at finde virkeliggode programmer som shareware, men tjek lige denne side, her er et par stykker. Mon ikke der er en du kan bruge.

http://www.download.dk/index.asp?kat=multimedie&subkat=filmredigering

Hvis du har Win XP så prøve Windows moviemaker, som følger med, der er nogenlunde og meget nemt at bruge.

Mvh

Ravn_k

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 23:56

Shareware er der såmænd nok af - men problemet er, at nok virker de fuldt ud, men man kan som regel kun bearbejde små film, gerne begrænset til 5-10 min.