/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
DVD med indbygget harddisk
Fra : den_nysgerrige
Vist : 583 gange
35 point
Dato : 19-05-05 19:43

Hva mener I om dvd med indbygget hardisk ?
Hvordan fungere den igrunden ?
Hvad koster sådan en fætter så ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 19:51

Du mener vel en afspiller med harddisk??????

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 19-05-05 19:53

ja

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 19:57

Den fungerer på samme måde som hvis du optog det via tv-kort på din komputer.
Pris: fra ca. 3500.-

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 19-05-05 20:09

jeg har hørt at de billige modeller ikke er for gode.. at de ikke optager det de skal og selv sletter det du ikke har set...
hmmm..måske det hele er windows baseret..hehe..

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 19-05-05 21:17

hmm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-05 21:36

Var det et spørgsmål ????????

Accepteret svar
Fra : Ravn_k01

Modtaget 35 point
Dato : 19-05-05 23:26

lite-On er fremme med en, som har 160 gb hd og virker upåklageligt (har jeg høt) den koster 3500 og der er alle de programmer installeret, som du skal bruge. Du kan redigere brænde og gemme i mappe osv...
Tjek her

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=104770

Mvh

Ravn_k

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 20-05-05 12:41

Til Refi

Jeg fatter ikke at du gider bruge til på at skrive sådan noget pladder balde,som du fyrer af, har du ikke en løsning på et spørgsmål, så hold snotten væk, og leg smart i en fart et andet sted, her vækker du kun en stigende irritation --- fjols

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 20-05-05 15:26

Tak for svaret Ravn_k01.