/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Varmeveksler
Fra : John_Dolk
Vist : 1500 gange
50 point
Dato : 19-05-05 17:24

ARO GPV COMPACT varmeveksler
Vores vandbeholder er næsten død så en af mine kammerater har anbefalet mig til at købe denne ARO varmeveksler men er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med den? og er der nogen der ved hvad den koster?

Venlig hilsen
JD

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 19-05-05 17:54

Termix one købte jeg for ca 5 år siden. Den er super http://www.billigvvs.dk/produkter/5a9eb6b116c2d7c39ecf74244f5ee90a.html Forsøger lige at finde link til ARO

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-05 18:07

Kunne ikke finde pris, men her er firmaets hjemmeside: http://www.dejligt-varmt-vand.dk/ Ring eller skriv til dem pris.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-05 19:30

Du har selvfølgelig sikret dig at det ikke er fordi der er luft i den gamle

Godkendelse af svar
Fra : John_Dolk

Dato : 19-05-05 20:29

Tak for svaret anyway.
Det var en hjælp da du skrev linket til deres hjemmeside.