/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Prøveplader
Fra : golife
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 19-05-05 14:14

Er der nogen der ved hvor jeg køber prøveplader til min bil for at køre den til syn???? og hvad koster det??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-05-05 14:18

Check denne side: http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232 der skulle du kunne finde svaret.

M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-05 14:19

På motorkontorene
Det koster 100 kr pr. dag og et depositum på normalt 1000 kr.

Jes

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-05-05 14:20

Det gør du på det lokale motorkontor. Det koster 100,- om dagen samt 2000,- i dipositum (som du får igen ved returnering af pladerne)

Mvh
Palle jensen

Godkendelse af svar
Fra : golife

Dato : 19-05-05 14:28

Tak for svaret pabloj.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-05 15:17

Du skal medbringe bilens registreringsattest på motorkontoret, da du skal oplyse stelnummer og bilens tidligere registreringsnummer.
og husk kørekortet, da du ellers ikke får udleveret prøvepladerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 19-05-05 19:53

Depositumet varierer fra den ene politikreds til den anden skal man lige være klar over. Det er ikke så sjovt at stå dernede og ikke have penge nok med. Man betaler depositum + leje for de dage man skal bruge pladerne når man får dem udleveret. Tjek evt. www.politi.dk - der står sikkert mere om det hele.